må ti

Måndagen bara slipped through my fingers. Så snabbt gick den dagen, vilket var skönt.
Gick och väntade på indianerna, och så går man o är på helspänn hela tiden och trir att dem kommit lite då o då. Men såååklart kommer dem på bussen på vägen hem. JAjaj jag ska ointe prata mer om det.
På digitalt skapande lektionen fick vi utvärdering av vårt senaste arbete av läraren, hon sa att jag skulle ta för mig mer och inte hålla tillbaka, och hon sa att hon trodde jag har en kapacitet som ja inte själv har sett än. Vilket är bra, tror jag. Men jag håller med henne om att jag är för tillbakadragen , jag sitter tyst o väntar på att hon ska komma ohjälpa mig, vågar inte kalla på hjälp. Dumma mig. Det är så svårt för min i vissa situationer att få ut orden jag har i huvudet... Dom bara fastnar där o så kommer det ut några enstaka ord, osm oftast saknar mening.... Jag tänker för mycket. Bara LET GO! Och lita på mig själv. MÅste verkligen börja göra det!
Sen var jag på ett litet möte om att jobba på vm, hoppas att jag får vara med, hade varit skitkul! Blev peppad, tänk att få träffa massa landslagsspelare och bara se handboll på den nivån på så nära håll!

Sen hade jag jättetrubbel att somna, vid ett ungefär då somnade jag. 5 timmar senare så ringde klockan. Yeey. Satt o gäspade igenom hela fysiken sen hehe. F är fakesnäll för tillfället, ushush. "vi kan väl jobba på projektet på onsdag efter svenskan som vi har bestämt?" NEJ, för ja har slutet då och vi har inte bestämt något!!! Jag tänker inte stanna kvar efter skolan.
Sen sista lektionen var engelska, då vi slutar halv o min buss går 27, från en hållplats en bit bort.. så jag skulle behöva gå 20 över för att säkert hinna med den. Mon läraren släpper oss nästan aldrig tidigare, fastän vi inte ha rnågot kvar att göra, då startar hon en diskussion om något onödigt... Men när klockan var 24 så är detr ganska snackigt och en kille reser sig upp och går ut(han ahde antagligen snackat med läraren innan om att det var ok) så då passade jag också på att sticka! Snabbt som satan. När jag kommit 10 m hör jag "BUT YOU CANT LEAVE YET!" haha men jag bara fortsätter, kännner mig lite badass, hehe.  Jag springer till bussen, asså verkligen springer allt vad jag har de sista 100-150 metrarna... o bussen börjar köra.... men sen stannar han till ich släpper på mig! TACK SÅ MYCKET sa jag. Blev så glad att jag hann med den! pallade inte vänta på nästa buss(som inte är dirketbuss...). Satt o flåsade ett bra tag eftersom jag var så anfådd. Lite pinsamt, men jag brydde mig inte för jag var så glad.

Kommer hem, tar en bit cheesecake och sen kollar jag TV. Later, Äter mat och sen iväg till Maxi med mamma och min syster. Vi har några gamla trisslotter med småvinster på som vi tänke lösa in mot nya lotter. Jag stod och höll lotterna medan mamma skulle ta något ur väskan, och så blev det ledigt i disken så jag lade fram lotterna. och då frågade kassörsakn om leg. Jag har inget men mamma har. Men då fick vi inte... för det var JAG som hade lämnat in lotterna, och JAG hade ingen leg, så vi fick inte lösa in dem. Så sjukt löjligt, när mamma står bredvid mig. Så den som lämnar in lotterna MÅSTE vara 18 år.. Så om småbarn skulle komma och lägga upp en vinstlott med sin mamma så skulle inte den gå att lösa in. LÖJLIGT! Så vi fick inga nya lotter...
Handlade klart maten. Sen när vi kom hem igen så bytte jag om till springkläder och åkte till skogen mad papa och sprang! DUKTIGT. Lite läskigt att springa när det är mörkt. Men dte är skönt och man känner sig nyttig.
Så nu har jag dushat o nu sitte jag här, och väntar på att klockan ska bli 9. Desperate Houswives!!!

Imorron onsdag, hoppas dagen går snabbt.. den 13e imorron då också.. ush. fast sen är det den 14e! Och så ska vi fotas, så det kasnke är ett bra tecken? Hoppas (men inte för mkt)!

Dagens låt: Go the Distance - Michael Bolton
Hercules Soundtrack. Är sjukt sugen på att se Herkules filmen, så längesen man såg den!
2010-10-12 @ 20:43:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0