MOTIVERA MERA

Halva veckan DONE. Fast torsdagen kan egentligen räknas som 2 dagar..
Menmen, tråkigtråkig dag, inget värt att nämnas. Förutom att jag hann med en tidigare buss hem, wohoo! Sen har jag bara suttit hemma framför datorn, TV'n och varit i köket och ätit...

Så kul är mitt liv. Nu längtar jag till jag ska lägga mig, antar att det blir ganska snart, ska bara läsa lite engelska först, det har jag lovat mig själv. Men seriöst, det enda jag ser fram emot när jag går upp på morgonen är att få lägga mig och sova på kvällen igen....
Och jag bara äter och äter..... SOM VANLIGT.  Förstår inte...... Jag vill inte äta så mycket, och onyttigt. Att jag aldrig kan förbättra mig...
Nu har jag iallafall ätit upp sista cheesecake biten, så nu kan inte den fresta mig längre... Men usch, så mycket jag har ätit.. Magen, rumpan och låren bara växer.
DETTA MÅSTE FÅ ETT STOPP! Ja jag är deppad för tillfället, men jag ska inte låta maten ta över, då blir det bara värre!
Jag ska ut och springa regelbundet har jag bestämt!! Varannan dag, ska jag försöka, och de dagar jag inte springer ska jag ut och gå!
Jag ska inte äta lika mycket vitt bröd!
Inte baka så ofta!
Inte äte kakor så ofta!
Inte smygäta godis varje dag!
Äta frukt istället!!
Fyspass VARJE kväll, hur trött jag än är!
När jag är hungrig, ska jag ta ett tuggummi istället!
Och inte tappa motivationen!

Jag vill inte behöva må såhär, känna mig så tjock och dålig... Och jag ska inte låta andras små kommentarer påverka mig så mycket som de gör. Det är dem som det är fel på om de inte kan acceptera att jag är som jag är och att jag gör som jag gör. Jag har en egen vilja!

Om jag är fokuserad på mig själv, så kanske jag glömmer allt annat? Hoppas.

Imorron, den allt för långa torsdagen.... men det är den 14e! Och det är skolfoto! Mitt sista skotfoto! Vill sitta ner, har suttit de flesta åren, förutom förra... gillla rinte att stå, då syns ju bara huvudet..
Fundrerar på att skicka ut inbjudningarna till min fest imorron också, om dagen i skolan är bra, annars kommer jag bara va på dåligt humör och då känner jg ainte för att skicka ut inbjudningarna. Ska bjuda H. Hoppas att han vill komma... (hoppas inte på för mycket).
Sen ska jag nog ut och springa imorron också vill jag.

Dagens låt: Fallen Leaves - Billy Talent
2010-10-13 @ 20:24:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0