PLATYPUS

ARG ARG ARG! Jag är så jävla arg!
F är den fulaste, falskaste, äckligaste, egoistiska människan i världen! FYFAN! Igår sa jag till henne att "hm, man kanske borde tänka på att boka prag biljetter snart innan alla hotell tar slut", alla 3or i komunen åker till prag en helg till våren. Hon bara bickade typ.
Sen idag, så har hon visst bokat en resa.... med massa andra kompisar. Och hon har inte sagt ett ord till mig. Tydligen har hon suttit hela dagen igår och kollat på hotell o hela fadelittan, och sen bokat. INTE sagt ett piss till mig. Jävla jävel. Jag skulle inte ha sagt så igår. Fitth*ra!
Ursäkta språket, jag är så aaaaaaaaarg! Det går inte att uttrycka mitt hat mot den människan.

Och jag är tvungen att jobba med henne på ett svenska arbete, ska skriva en novell tillsammans... FU. Så det ska jag göra.. och sen ska jag plugga engelska.
Vem fan ska jag bo med? Jag har inga brabra vänner? Liksom vem på skolan skulle vilja bo med mig?

Och det värsta var, att jag kunde inte få ut min ilska, jag var bara så chockad så jag.. ACCEPTERADE det. Hon är en sån falsk bitch!! Äckel. OOOOOOOOOORH.

Sen kommer jag hem. Arg. Hungrig. Ingen mat. SÅ jag rotar fram en halv kebekpizza från frysen, så den käkar jag. Nu är jag tjock. FAN!

HATAR HENNE! JA hata är ett starkt ord, och jag har nog aldrig menat det så mycket som jag gör nu. Det har alltid funnits där, men nu bara exploderade det. Horunge! FAN.

FAN, vad skönt det är att få ut min ilska! FAN, vart ska jag bo. Som tur är, så är det fortfarande många som inte bokat. Hoppashoppas att jag hittar någon annan att bo med!.... vad gör jag annars? Jag vill ju så gärna åka! JAg kan inte åka själv. Men det finns väl NÅGON vänlig själv som skulle kunna låta mig dela rum med dem.

JAJAJA

Tack för att green days musik finns i dessa lägen!
Nu när jag  har skrivit av mig min ilska och lyssnat på musik ett tag, så ska jag antagligen skicka ut inbjudningarna och hoppas att det får mig på bättre humör. Sen ska jag antingen ut och powerwalka eller springa.. eller både.

Förövrigt så tror jag att jag blev helt okej på klassfotot, det individuelle fick vi inte se.. så det undrar jag hur det blev.
SKÖNT MED FREDAG IMORRN!

Dagens låt: Jackass - Green day

To know you is to hate you
So loving you must be like suicide
Well I don't mind if you don't mind
I'm not the one that's going to die
I guess I just can't listen
To this one sided conversation again
Cause I don't care if I don't care
Well No one ever said that life is fair


'nough said.
2010-10-14 @ 18:20:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0