alt under ctrl

Kommer nästan 10 min försent till min första lektion, som visst var flyttad. Men läraren blev inte sur iaf, bra.
Jag hade en bra morgon, hade på mtv när jag gjorde mig i ordning och jag hade god tid på mig. Så dagen får en bra start.
När jag pratar med F, så tror jag att hon märker mina fientliga blickar och hon blir helt ställd när vi står o pratar och jag svarar inte så glatt. Hon fattar att hon har förlorat en undersåte, eller vad det heter. Så gensat börjar hon att fjäska, hahaha patetiskt, hon vill nämligen sticka hem då vi har bestämt att vi ska jobba på projektet och vill jobba jätte mycket hemma. Jag kan göra det och det och det. Chilla. Men det kändes bra, kändes som jag hade kontrollen. Sen har hon smsat jättemycket om då Projektet och svenska novellen.
Jag satt och skrev en hel novell på hålan(då vi skulle jobbat med projektet), den blev nog ganska bra. En modernare version av "Tofano's hustru" av Boccaccio. Det är kul att skriva noveller tycker jag. Rensar tankarna på samma gång.
Iallafall, så jag skickade den till henne, hon tyckte den var så bra så. Och sen sa hon att min ibjudan till festen var jättebra! (lol, den är nog facebooks töntigaste, ibland hatar jag migsjälv för att jag aldrig kan bruka allvar. Men jag ville inte vara tråkig. det gör inget om folk skrattar lite. Jag är som jag är. Fats om man inte känner mig så bra kan man nog ganska lätt tycka att jag är konstig.) Och dessuton valde hon alternativet kanske, istället för JA, och hon har redan sagt att hon skulle komma. wtf? jaja jag sa till henne sen, frågade varför. Men det svarade hon på genom att ändra från kanske till ja. haha. Seriöst, hon kontrollerar inte mig, och hon vet det, och jag tror inte att hon gillar det. Moahaha. 
Förresten så är det 47 st som har tackat ja nu. Jag går in dit ofta och kollar, stör mig på dem som tryckt kanske. Och jag är så rädd att det inte ska komma så många.. då har jag betalat 3000 i onödan(det är egentligen mamma o pappa som betalat, men jag ska nog ge pengar till dem sen). Fast jag ska inte oroa mig än, det är typ 3 månader kvar... Nu ska jag bara låta det va, tills det är någon vecka innan festen, då ska jag skicka ut mail till alla så dem inte glömt det.

På digitalt skapande så ska vi göra en monsterbild. Men min ser mer rolig ut än farlig. Jag är inte bra på sånt. Klippte liskom in en hästmun istället för en läskig vargmun eller liknande.

Nu har jag precis ätit köpemat, som vanligt på fredagar. Fast jag kände för något lite annurlunda, jag tog grillbiff med stekt potatis (ISTÄLLET FÖR POMMES, BRA VA!?) och berneasås. det var gott. Och jag åt även lite sallad, vilket jag inte brukar göra.
Nu blir det TV'n. Antingen Idol eller någon film.

Imorron ska jag springa! Det är bestämt! Och mamma o pappa ska på octoberfest(dom kommer så löjliga ut hehe) på kvällen så då ska jag och min syster ha en myskväll. Ska nog laga pizza. Hehe

Asså innan jag fick mat i mig var jag som en säck potatis som inet orkade röra min ur fläcken och jag var arg och orolig. Men nu är jag glad och jag bryr mig inte. Mat gör skilland. Nu är jag så sjukt mätt.
Och det är så jäääääääääkla skönt med helg! MMMMMMMM.

Dagens låt: Black or White - Michael Jackson

2010-10-15 @ 19:13:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0