under skon

Jag är fan personen längst ner på näringskedjan... Den som alla kan trampa på när dem känner för att trycka ner någon, för jag blir ju aaaaaaldrig sur. Och jag är den som är en jättebra vän som lyssnar när dem känner för att prata, sen när dem har pratat av sig så lämnar dem mig för jag är så tråkig...
Och så har det alltdo varit fär jag ACCEPTERAR saker, kanske aningen för mycket, som man inte kan göra något åt och går vidare, vilket många inte gör.
Men jag är trött på det. Jag gillar inte att folk behandlar mig hursomhelst. Jag vill att folk visar mig respekt, fast då måste jag respektera mig själv också, annars kommer det inte att gå.
Trött på det.

Förövrigt så vaknade jag med en igentäppt näsborre och ont i huvudet. Kände verkligen för att stanna hemma, men då skulle jag missa massa tänkte jag. Så jag gick o hoppades på att det skulle bli bättre..
Fysiken var så fruktansvärt onödig, läraren räknade igenom provet som vi hade för någon vecka sedan.. utan att ge ut oss proven så vi kunde ju inte se vad vi gjorde fel på.....
Sen en kort lunch, och sen digitalt skapande. Då vi fortsatte med våra monster. Men mitt ser inte alls läskigt ut.. ser alldeles för snäll och väldigt amatörmässig ut.. och ganska rolig. Vilket inte är meningen.
Sen var det ett "möte" i aulan om bal och studenten. De bara snackade. Men man blev sjukt taggad när man såg hur mycket som väntade till våren. Studenten kommer bli awesome. Och då vet man att skolan är slut, SLUT! :D
Sen hem.
Skulle egentligen ut o springa, men mår fortfarande inte bra så det hoppade jag. Vill inet blir sjuk tills nsäta vecka.

NÄSTA VECKA BÖRJAR HÖSTLOVET! NAAJS! Längtar!

Nu ska jag göra mat, tortillas!

Dagens låt: Savior - Rise Against

2010-10-18 @ 17:10:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0