blabläblö

Tisdagen, done. Tack för det. En tråkig dag. Pisseväder när man ska gå till bussen i morse.. lång och seg dag. Min förkylning har blivit värre, och mitt huvud känns som ett bowlingklot. Skulle ju till affären idag o lämna in mina cv, men återigen skjuter jag upp det, till helgen.
Upptäckte att det är sjukt mycket skolarbete man ska hinna med innan lovet också. Engelska prov på torsdag, hitta en engelska bok och börja läsa till tisdag, samhällsprov på onsdag. Sh provet handlar om politik.... good luck. Det kommer gå åt hetvetel. Not kidding. Politik är något av det värsta jag vet.....så tråkigt och meningslöst.
Men jag och F hann bli klara med vårt svenska arbete, skönt, så slipper man svenska lektionen imorron. Så jag slutar vid 11. NAJS! Dock har jag handlerdarmöte kl 1, men jag mailade läraren om att flytta det. Jag tänker inte stanna kvar i 2 timmar bara för att prata med henne i en kvart om hur det går med projektet.

Ska snart plugga lite engelska. O sen väntar jag bara på att systramin ska laga mat, pannkakor. Jag är egentligen inte sugen på det.. menmen. Hungrig som jag är ska det bli gott iallafall.

Btw så övningskörde jag i förrgår, på en parkering fortfarande. Blir så trött på pappa när han säger SLÄPP GASEN, BROMSA och KOPPLA på samma gång. Det blir en jäkla röra i mitt huvud. Sen blir han arg när jag säger till han att inte skrika... JAG MÅSTE JU SÄGA TILL NÄR DU GÖR FEL!! DU HADE JU KÖRT IN I STENARNA ANNARS. (Det hade jag inte!) Jag kommer aldrig lämna parkeringen känns det som...

Förövrigt så längtar jag till att man ska ta fram julsakerna och baka lussebullar ock pepparkakor! Julen är så myyysig!


Dagens låt: She - Green day
2010-10-19 @ 16:57:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0