JA, YES, SI, OUI!

Min dag idag:
Gå upp. Åka till skolan. Skriva engelskaprov 8.15. Satt och snörvlade under heeeeela provet.
Håla I 5 timmar. 5 TIMMAR! Men förkyld som jag är åkte jag hem. Hehe. Fast jag stannade kvar i skolan och åt pannkakor. Enda lektionen jag missade var Webbdesign, där har vi inte gkort ngot viktigt på sistonde så jag hoppas inte tat jag missar något.
Hemme, ligga i sägen, kolla tv.
Sen för omväxlingsskull satte jag mig vid datorn. Kollade mitt evenemang... det har jag inet gjort på hela dagen. Ytterligare en som tackat ja. Så nu är det 61 st, woho. Och INGEN på nej, än iaf. :) Men denna som tackade ja idag var lite extra viktig, det var H !! HAN. SÅ glad blev jag! Jag ska inte bli för glad nu, det är länge kvar och han kanske ändrar sig. Men att han har tackat ja nu, det betyder iallafall att han vill komma! Aight!? Känns bra!

Nu ska jag snart äta mat. A.k.a macka. Pannkakor är inte nyttigt, så det jämnar vi ut genom att äta en äntligen-macka och sen en frukt. Jappjapp.

Förresten har jag nog glömt att skriva att jag vann när jag handlade på Maxi sist va? JA. Handla och vinn vare ja! När jag står o packar ner varorna säger killen i kassen, grattis du har vunnit och en lampa börjar blinka och tjuta(var nog inte lampan som tjöt, men något var det.). Vi vann 500 g senap!!!!!!! Jag ska aldrig mer klaga på att vi aldrig vinner! Vilken tur man kan ha. Lite synd att jag inte tycker om senap... Menmen. Och det hade varit roligare att vinna en bil eller resa som man också kunde göra. Men man ska vara glad för det lilla.

Och idag böev jag glad när jag satt och åt med en kille i min klass, så kom vi in på F, jagberättade att hon bokat resan utan att säga ngt till mig. O han har gått i samma skola osm henne innan, spå han visste precis vad jag pratade om! "Ja hon är jättefalsk, går inte att lita på henne. Så har hon alltid varit." TACK för att jag inte är ensam!

OCH EN SAK TILL! DET SNÖADE IGÅR! I OKTOBER! Jag trodde först att pappa skojjade med mig. Men nä, stora vita snöflingor trillade ner från himlen. Snön försvann ju i maj... det är ny istid påväg! Säkert. Men klimatförändringar är det iaf!  Jag tycker att det är bra så folk kanske tar jorden på mer allvar, och inte förorenar lika mycket. Detta är allvar.

Jag är så glad nu. Jag mår egentligen ganska dåligt, förkylningen är värre och ..uurk. Nä, men H var dagens höjdare! hehe

Dagens låt: Church on Sunday - Green day
Har jag sagt att jag älskar green day?

2010-10-21 @ 16:47:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0