nanana

Vaknat på fel sida. Jag var riktigt tjurig i morse.. jaja. Sen bakade jag scones. Gottgott! Sen kollade jag på tv hela morgonen tills jag stack iväg till affären för att träffa en kompis. Åt hamburgare. Hittade inge kläder, hoppas på att hitta massa fina kläder i london på lovet istället!

Nu ska jag egentligen plugga samhäll... men jag kan inte. Det går bara inte... omöjligt.
Så nu sitter jag här. Har inte så kul..

Ska snart iväg o kolla på när min syster spelar handbollsmatch. Jag vill också spela..
Skulle egentligen iväg på avslutning med laget, äta pizza o sen kolla på en match. Men fick reda på igr att det hade blivit inställt... dåligt. Hoppas att det blir en ordentlig avslutning iallafall.

Imorron är det måndag. 5 dagar kvar till höstlov. Tror jag får hem skotfotona imorron! Många andra har redan fått det... så jag borde få det, annars blir jag lissen... Hoppas jag blev okej iallafall.

En random kille på facebook har skrivit till mig. typ "hejsan hur är det med dig? du stod som förslag på personer du kanske känner, känner jag dig? Jobbar du eller pluggar du? puss"  Liksom what? Nej jag har ingen aningn om vem han är. Och om han inte vet vem jag är så känner vi ju inte varandra haha. Jag tror inte jag ska svara på det..

Tror jag tar en tidigare buss till skolan imorron, så jag förhoppningsvis hinner hitta en bok på engelska som vi ska ha gjort innan tisdagslektionen och dels för att hinna plugga samhäll och för det tredje, för att hinna snacka med B på bussen. Hon hör ju för fan aldrig av sig, o jag tänker inte höra av mig mer, har tröttnat på det.. så på bussen, om jag nu träffar henne ska jag sätta ner foten o fråga varför hon inte hör av sig. O om hon vill va min vän så kan hon inte ta mig för givet.

Dagens låt:  Na Na Na - My Chemical Romance
Tycker är låten är en knytnäve. Vet inte hur jag ska beskriva den bättre, en hård knytnäve bara. Och jag gillar det. (misstolka inte det..)
Och jag gillar NA NA NA NA NA NA-et!!  
2010-10-24 @ 17:07:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0