hej......

4 dagar kvar....
Tråkig dag idag. började dagen med att bråka med migsjälv omjag skulle ta en macka eller inte, jag förlorade... jag åt en macka. Sen ångrade jag mig. Så jag äter ingen på resten av veckan(kankske på torsdag).
Fick knappt någon hjälp på digitalt skapande idag, och bilden ska bli klar på fredag, undrar hur det ska gå..

Fick hem klassfotot idag!! FAN. Jag ser ju inte glad ut! På varken klasskortet eller porträttbilden. Och dagen då vi tog fotot, varför kund eingen säga till mig att dra upp tröjan någon centimeter VAVA? Skäms. fast annars var den helt ok. hade varit bättre om jag hade dragit upp tröjan och lett lite mer, menmen.

Pluggar politik. Nej, det gär jag inte alls... Det är så fruktansvärt tråkigt och svårt och jag kommer aldrig ha någon nytta av detta i framtiden!! OOORH. 
4 dagar, hold on. Fy fan vad jag längtar! 

Ska lägga mig tidigt idag. Har ingen ork. Har en hemsk hosta, fast hostan är slutet på förkylningen, så jag hoppas att den är borta helt tills Loondooon! Ska bli så sjukt underbart kul att få komma dit!

Dagens låt: One of the Razorbacks - Green day
Texten! ♥
2010-10-25 @ 18:45:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0