jaja tvtisdag

Så. Hemma.
Åkte tidigt till skolan, som jag brukar på tisdagar, det var mörk, kallt och halt! Och imed att det var mörkt såg man inte var det var halt, så man fick kasa sig fram.
Sen skolan, inte mycket att säga om den. Tråkig som vanligt. Såg H, åh vad söt han är. Fast jag ska ju inte haka upp mig på en kille o skape en sån perfekt bild i huvudet som jag brukar göra. Så jag försöker intea migsjälv att släppa det hela tiden! Det gick bra ett tag tills jag såg att han tackade Ja till mitt evenemang (fortfarande sjukt glad över det!), o sen dess har jag bara tänkt på han nästan. Patetiskt va? Ja. SLUTAR OMEDELBART. Typ.

Sen direkt efter skolan så hämtade min farmor o farfar mig på skolan för jag skulle till tandläkaren i malmö, tandställningstandläkarn.. Då hade dom köp en fedekanelbulle till mig. Jag som inte skulle äta något sånt... Men hungrig som jag är, äter jag den, fast inte riktigt hela, Hejdade mig.
Så gick i affärer ett tag, kollade på balklänningar. Längtar till studenteen!
Var sista patienten in till tandläkarn, så det var helt tomt i väntrummet.. Det var sista gången jag var där! Skönt att slippa åka in dit fler gånger!

Sen körde vi hem. Hungrig och arg var jag. Min syster hade lagat mat. korvstråganoff (stavning?), tyckte det luntade konstigt så fort jag kom in, och lite kontogt smakade det också. "Jag har gatf i en extra krydda, gissa vilken?" Vet inte, sa jag. Så hade den dumme f*n haft i pizzakrydda....... Jaja.

Imorron är det politikprov. Jag har verkligen varit sämst på att plugga nu på sistone.... Tappade nog motivatioen i slutet av 2an när jag bara fick VG för jag var 1p från MVG på ALLA prov... Så varför anstränga sig så hårt när jag får samma betyg som dem som precis skrivet VG på ett prov... Jag komme rändå aldrog få mer än Vg, tönkte jag. Så jag gav upp.
Så nu har jag gett upp både om att hitta pojkvän och få mvg. Det är ju braaa....
jaja.
Ska bli skönt att få det provet överstökat, så jag kan konsentrera mig på att packa, till LONDON! Inte alls länge kvar nu. Oh vad jag längtar! :D

Btw så har han kille som skrev till mig på face för ngn dag sen skrivit igen, för jag svarade inte, så nu har han skrivit " Du glömde att svara:(.." haha. Så jag vet inte, ska jag svara o säga "jag glömde inte :P" eller något sånt kanske haha. Får se.

Nä nu ska jag faktiskt plugga lite, sen se PH och sen DH! Det är TVTISDAG! heh.

Dagens låt: All the things I've done - The Killers

2010-10-26 @ 19:25:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0