jajamen

Torsdagen är officiellt över, om man inte räknar med de 3 h som är kvar. Och det betyder att det är fredag jättejättesnart! Och då är det LOOOOOV! Äntligen höstlov! Äntligen london!
Dagen idag var lång, första halvan gick hyffsat snabbt, snackade nästan inte alls med F. Sen var det 1 h och 30 min rast, så jag kilade hem till mormor o morfar. Vad får det lov att vara? frågar dem, en macka tack, säger jag. Jag får en macka, och sen dukar mormor fram ett fat med kanelbullar, säkert 7 st.. och ett fat med kakor, chokcalte chip och havreflan, OCH en bruk med chokladcigaretter....
TUR att jag inte träffar mormor och farmor så ofta, då skulle jag vara smällfet! De tror att vägen till ett barnbarns hjärta går genom magen. Jag känner mig bara tvungen att äta det, känns så dumt att säga nej... (JAG ÅT INTE ALLT SOM LÅG PÅ FATEN OM NI TRODDE DET..., men jag åt en bulle, 1 havreflan, 2 choklatechip kakor och 2 noblesse tillefterfika typ.. haha). Och nu ska jag visst dit imorron också på hålan, hade nämt för mamma att jag hade håla på fredan, o när hon var där idag och lämnade min undulat hos m&m så sa hon att jag kommer på fredag... men så dök jag upp idag.. så nu räknar dem med att jag ska komma på fika imorron med... fettfettfett. Jaja.
Känns helt tomt och tyst här hemme nu utan undulat... och imorron ska hunden lämnas hos farmor o farfar. Ett hus utan husdjur.. känns konstigt.

Efter skolan stack jag hem till B, tänkte ju ta upp de där med att hon aldrig hör av sig. Men som vanligt gick dte inet att ta upp det, för hennes pojkvän var där, och de packade för fulla muggar... de skulle visst till typ Budapste imorron.. jahapp.. Så det blev inte mycket prat, och sen körde vi iväg till Icaför att de skulle köpa godis och gifflar för att ta med sig imorron. Kändes lönt att jag var där..speciellt nnär både B o hennes pojkvän satt vid datorn och skulle fixa med sina biljetter...

Jag har äntligen börjar packa! Jag är sååå pepp nu! Det har inte riktigt gått in i huvudet än, att vi ska resa, har bara haft skola på huvudet. Nu ska jag börja tänka london london london.. ÅH det ska bli så kul!

Imorron är det fredag. Har sagt det innan, säger det igen. Såg på fb att det ska vara lite halloween på min skola idag, så sista lektionen.. Så jag har ingen aning om någon i min kompiskrets kommer att klä ut sig.. jag ahde gärna gjort det, men jag tror inte att någon annan gör det.. Så då vågar inte jag... Sen vet jag inte vad jag hinner med då jag ska hem till mormor också...

Dagens låt: Jajamen (Party Remix) - Rolandz
HAHAHA Senaste tillskottet på min KALASlista på spotify! Den sväängor!
2010-10-28 @ 21:14:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0