tack och (höst)LOV.

ANDAS UT. Andas in, och uuuuuut.
Jag är ganska arg, och irriterad, och aningens besviken.
Dagen idag blev inte alls som jag tänkt mig. Hela halloweengrejen på skolan var bara fail, typ ingen hade klätt ut sig, det fanns ingen spågumma(gick o letade efter en, de sa igår att hon skulle vara i elevkårsrummet, men var hon där? nä), och vädret är dåligt (som vanligt)... Jag tog på mig kläder jag kände mig fin i och trodde att det skulle bli en bra dag. Jag ska ALDRIG ha några förhoppningar, att jag inte har lärt mig det.. Hade dessutom hoppats lite på att få se H, men nä.
Går hem till mormor på hålan. Äter kakor.. som vanligt. Fan vad hon trugar. Jag älskar henne, men snälla....sluta truga.
Gåt tillbaka till skolan i raketfart med genomblöta skor för att möta en kompis på skolan för att se om spågumman är där nu. Det var hon inte..
Sen sista lektionen. Digitalt skapande, 2 st bilder ska vara klara och inlämnade till slutet av lektionen, och jag  hade ganska mkt kvar på min monsterbild... Så jag fick sitta kvar lite längre. (VARNING KÄNSLIGA LÄSARE!)

Så blev den. Tänk på att jag aldrig har sett photoshop innan jag började denna kursen. Det är en bild av mig, egentligen.. den var inte vacker ursprungligen heller. Men jag hoppas att jag lyckades göra den tillräckligt läskig. Hade hästmun och päls på den jag gjorde först, sen kom läraren o sa att jag ska nog släppa hästiden och satsa mer på läskig. Lite fail på detaljer här o där som jag inte hann fixa till.

Sen sprang jag från skolan till busshållplatsen (500 m), ser att bussen kommer när jag har 400 m kvar... SHITSHIT, ökar farten... När jag har 100 m kvar så går den sista människan på bussen.. så då ökar jag farten ännu mer, har busskortet i handen. När jag är 2 meter, jag upprepar 2 meter från bussen, stänger han dörrarna och kör iväg............
Hade det skadat att vänta i 2 sekunder till?!?! FAN vad jag hatar busschafförer(inte alla förståss)..... Hade inte gjort mig så mkt om bussarna hade gått oftare än en gång i timmen..
Fast bussresan hem blir inte så ljuvlig heller, kör fullfart, sen bromsar han. Flyger in i sätet framför... najs......
Skånetrafiken - makes people walk.

Tack och lov för höstlov nu...  är så sjukt trött på skolan nuu.
Nu så sitter jag och väntar på att min varma macka ska bli klar. Är hungrig. Och fortfarande irritrerad. Jag blir nog lite gladare när jag ätit. Då ska jag packa klart. Sen bär det alldeles strax av till London. Woop woop.

Dagens låt: Jesus of Suburbia - Green day
Låtarnas låt! Älskar denna låten med hela mitt hjärta. Ingen annan låt får mig att känna som jag gör när jag hör den.

2010-10-29 @ 17:49:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0