eh eh långt

nejmen hoppsan, det blev inget inlägg igår. Så det blir ett extra långt nu istället.

Fredag
Ja det blev då köpemat, jag, mamma o min syster åker in till ett ställer, beställer mat, väntar på maten. pling säger det o en mammen i kassan står med en kasse i handen. Hungriga som vi är tar vi kassen och går till bilen o kör hem. När jag sedan kollar i kassen när vi är framme vid huset så ser jag att det är ju bara wookat... jag beställde grillade kycklingspett med pommes.... Min mat var inte med! Så det blir till att köra tillbaka, mammen i kassan känner igen oss så han kommer utspringande med den andra kassen med min mat. Sen kan vi äntligen åka hem och äta! Jag var så galet, brutalt hungrig! Gott var det iallafall. Sen blir det idol och sen sängen.

Lördag
Zumbaaaa. Det var jag och massa 30+are och en massa rumpskak. Det var ganska svårt faktiskt, jag har jättesvårt för att lära mig olika steg så snabbt och sen sätta ihop det till en dans. dansen var dessutom inte snygg... Ja, zumba var inte vad jag trodde.. blir nog inte dte på ett tag. Har dessutom inte någon träningsverk.
Sen duschade jag, åt lite mat(notera lite), sen som en ren reflex tar jag en kaka, när jag har ätit halva så tänker jag" Men, vfr äter jag detta jag ska ju snart fika..." Korkade mig. Sen tog jag bussen in till stan för att fika med min gamla vän. Har inte sett henne på evigheter. Snacket börjar ju ganska stelt, sen på cafet så är det pratpratprat! Det är så sjukt kul! Vi kan verkligen prata om allt och vi kan prata lääääänge. Jag bjöd henne på min 18års fest också, hon sa att hon kommer! Då blir det minst 10 pers totalt iaf.. hehe.
Sen tar jag bussen hem, den totala tiden från att jag kom till busstationen till att jag var hemma är en dryg timme. Får stå ute i blåst och kallt o bussen är jättesen.. ush för det. Sen är jag äntligen hemma så öter jag en Äntligenmacka med ost och skinka som jag sätter in i micron.. MMMMM. Och en banan.
Sen blev det film och godis.
Innan jag skulle somna så såg jag ett sms från F (som btw skulle tatuera sig idag) där det står typ "såg dig på centralen idag och jag tänkte bara säga att du är så snygg PUSS"(i smset, inte tatueringen hehe) Gissa om jag blev chockad! Vart kom det ifrån? Vekrligen hur snäll som helst ibland och en liten djävul ibland. Jag var för trött för att svara, jag har fortfarand einte svarat.. jag vet inte vad jag ska säga... ?

Idag
Då var det söndag.... Städa massa, ja.. Har skrivit en lista med allt jag ska göra. Änsålänge har jag bara dammsugit.. Och jag suger på det. Har dammsugat upp ett nässpray, en nyckelrem, ett suddi och en grej till osm jag inte hann se vad det var. Räddade en strumpa i sista sekunden också innan den hann bli dammsugarmat.
Städa och skolarbete, kanske baka en kaka med min syster och kanske hinna med en sväng till affären för att kolla efter nya vinterskor och en present till F som fyller år på onsdag. Och om möjligt övningsköra lite om jag hinner. 
Men jag har ju faktiskt lite tid på mig imorgon också, för jag är leeedig! Dock är mamma också det.. så jag får ingen homealonetid.. som vanligt. Och då ska jag också åka in till ksolan för att prova studentmössa, mihii.
Nu ska jag äta lunch, blev något äckligt. Man jag hoppas på våfflor ikväll.
Funderar lite på att söka jobb nu med när jag inte har någon handboll, så jag kan tjäna pengar o få råd till allt studentgrejs som komme riår. Det lär ju kosta en del.

Ja det var allt. Nu har jag inget mer att säga.

Dagens låt:  Eh eh (nothing else I can say) - Lady Gaga
2010-10-03 @ 13:07:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0