massa mössa

Då var det F's födelsedag, jag gav presenten. Hon verkade bli glad, så det var ju bra. Sen var det samhäll, så jag redovisade mini nyhet om kvinlig kroppsbehåring. Det gick helt okej, jag fick tunghäfta när vi väl kom fram till diskusionen, allt jag kunde säga var okej... haha och jag som hade suttit och övat in jättebra argumentationspunkter... jaja Sjukt skönt att det är över iallafall.

Sen åt jag snabbt och sen gick jag till studentmössprovningen igen.. och frågade om man kunde ha brodyrtext baksida på standardmössan, men det kunde man inte.. och texten på fram sidan bredvid blomman kunde bara vara i gult. Varje gång jag frågade något om standardmössan så kommer han in på hur bra brilliantmössan är... Så jag tror inte att dem vill sälja någon standardmössa haha... vill bara tjäna pengar på de dyra mössorna. Hade varit mycket lättare om det bara funnits en modell att välja på..
Jag är iallafall inne på en diamantmössa nu... med bara text på framstidan och skolans namn i vitt på vaksidan av mösskullen. Det bler ju inte så farligt dyrt, om jag dessutom tar Mösspaketet, så blir det billigare.
Men det är en riktig djungel, och dyr är den också. Och jag ska nog välja till årsboken, om jag skulle ändra mig kunde jag visst avboka den ända till i Maj.

Sen gick jag hem, har gjort klart engelska redovisningen som jag ska ha imorron bitti. Spelar in migsjälv när jag pratar med ljudinspelaren, då hör man hur tråkig man själv låter. Sjöng lite också, det lät förfärligt. JAg önskar verkligen att jag kunde sjunga bra!

Sen ska jag plugga svenska.... helt sjukt att vi ska ha läxförhör på något vi inte ens har gått igenom.. Hoppas att det blir ett lätt.

Sen ska jag träffa B! Hon/hennes pojkvän har fixat dricka till mig tills på fredag! Jag är taggad. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig än.. jag har inget fint :(
Iallafall, så ska jag ge B sin födelsedagspresent! Hon fyllde år i augusti, men nu är den äntligen klar! Jag gjorde en bok med foto och så skrev jag massa minnen. Färgen i skrivaren tog slut så dfr tog det sån tid.. Hoppas hon gillar den!

 

Nu börjar jag få ont i ögonen, har suttit vid datorn för mkt.. Så nu ska jag göra svenska, sen hjälpa min syster att laga mat.
Ikväll börjar Grey's Anatomy, har inte följt det, men ska nog kolla på det.
Imorron kommer bli en lååång dag. Men får försöka att göra det bästa av det.

Dagens låt: Boys and Grils - Pixie Lott

2010-10-06 @ 16:22:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0