ensaam

FREEEDAG! Och jag är hemma idag. Fick reda på igår att BÅDA mina lektioner var inställda idag. NAJS! Och jag är ensam hemma!!!!!! JAA! Drömde faktiskt att mamma och min syter var hemma också och att jag var jättesur på dem. Det är andra gången som jag drömmer det natten innan jag är ensam hemme, haha.
Tillfrukost bakade jag scones och tände strearinljus och mös och njöööt!
Så jag ska bara chilla hela dagen, sen ikväll hem till F och festa i typ 2 timmar innan dem ska ut. Men jag kan ju inte det för jag är bara 17..

Igår var en dålig dag. Förd et fösta hade jag sovit dåligt för jag låg och oroade mig för att jag har gjort något fel med studentmöss-beställningen. Jag tryckte nejtack på extra kokard, så tänk så får jag ingen kokard? Eller ingen Sten i mitten? Alla jag har frågat har svarat olika. Vissa bara "OJ, men det måste du göra, annanrs får du en regnbbågssten", och F säger att jag inte kommer få någon kokard alls, o någon säger att jag kommer att få den kokarden som visades på bilden... Jag vet inte vad jag ska tro, så jag kommer nog ringa in till ABC-gruppen och fråga.
Sen var det redovisning på egelskan, skönt att få den avklarad. Sen svenskan, fick Vg på provet på Antiken. Sen håla, jag o F jobbade lite med projektarbetet. Får bitchblickar av henne sjukt ofta. Hon vill bara trycka ner mig asså... Jag blir så frusterad, jag gillar inte den människan. Falskaste jag känner. Och sen har jag fått andra blickar av killen hon ska på balen med, som också säger lite "du är dum i huvudet". När jag har sagt något så liksom spärrar han upp ögonen lite och kollar på en prick i bordet eller ngt, sen kollar han bort i ngn sekund, o sen bytar han samtalsämne. Har lust att ge han en  lite bitchslap också...
Sen fick jag tbx fysikprovet, G.... ett poäng från vg. Det suger när man är så nära. It really does.
Sen en timmes rast till sista lektionen som var heeelt onödig, sen var jag hemma vid 5. Hungrig och kinkig. Efter jag har ätit så Powerwalkar jag en sväng as usual med en kopmis.
Sen går jag hem till B för ajg ska testa streetdance. en annan tjej är också där, och ALLT hon snackar om är sin pojkvän. Från det ögonblicket jag komer in i rummet så är det "Jag är såå arg på min pojkvän." och sen fortsätter det ända tills dansen börjar.
Dansen var sådär, det är ju ganska svårt att komma in i en dans sådär mitt i. Vet inte om jagska fortsätta... kändes som det var inte min grej, gillar att dansa, men street är nog inte min grej. B sa att om jag lyssnar på mkt hiphop kommer jag att bli bättre... Men jag vet inte.
Jag saknar handbollen...

Känner mig så sjukt ensam.

När mama o pappa o syster är hemma så blir det säkert köpemat. Och för tillfället är jag inte alls taggad till F's fest. Men det kommer väl.

Dagens låt: Neutron Star Collision - Muse
Soundtracket till Eclipse, Nice.
2010-10-08 @ 11:16:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0