ett år, en tår

Igårkväll var, sådär. Kunde varit roligare. Det var mycket folk som jag inte kände. Drack inte så mkt. Blev glad när resten skulle sticka ut, för då kom pappa på samma gång och hämtade mig.
F dansade på sin strippstång och försökte vara sexig för killarna där. Det var några andra tjejer som också gjorde det. Dolde ett skratt. Haha det såg lite löjligt ut.

Sen inatt drömde jag om H! O nu kan jag inte sluta tänka på han.
SLUTA SLUTA!
Jag ska inte tänka på han, eller någon annan kille. För då kommer jag att vilja ha han, o sen kommer jga att bli ledsen över att jag inte får han. Patetiska jag.

Idag är jag trött. Varit och handlat på Maxi. Sen åkte rollerblades med hunden. En riktigt fin dag idag för övrigt. det är såhär höst ska vara! Fint väder, kanske något moln, och träd med löv i röda, gula och oranga färger.
Sen kan jag tillägga att jag backade ut pappas bil från utfarten och parkerade den på gården! Han ville inet att jag skulle göra det för att jag inte har kört sen i våras, men jag sa att jag kan. Tillslut sa han ok, och det gick jättebra! Dock fick jag motorstopp en gång, menmen det är sånt som händer. Duktig var jag!

Ska snart baka cheescake men min syster. För imorron kommer farmor o farfar hit, först ska vi alla kolla på min systers handbollsmatch, sen hem hit o äta kaka o så ska säkert dem berätta om hur de hade det i London. Vi ska ju också dit om några veckor.
Kanske ska ut och springa en runda idag också.

Ikväll ska jag nog vara hemma, äta god mat med familjen och sen kolla på film. Är egentligen bjuden till en kompis som skulle ha några kompisar över för att fira sin 18 års dag. Men jag känne rinte så många av dem och jag känner för att ta det lungt ikväll.

Dagens låt: Time of your life - Green day


HALLÅ!
Idag är det exakt ett år sedan jag var i damnark och såg Green day live för första gången! Det var den bästa dagen i mitt liv. True story. Saknar det. En riktigt underbar dag! Jag hade The time of my life!
09.10.09 ♥
(Blir en bild från ullevi, för bilderna från konserten i Forum är i den andra datorn...)
Kommer att komma ihåg den dagen hela mitt liv, och om jag får barn o barnbarn så kommer jag att berätta om det för dem, hehe.
Fyfan vad bra dom är asså.

OCH
Glöm inte att önska er något imorron klockan 10 över 10. För då är det nämligen 10.10.10 kl. 10:10. Awesome va!?
2010-10-09 @ 14:01:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0