ALLA TYCKER INTE LIKADANT! 'KEY?

Majoriteten av alla statusuppdateringar på facebook handlar om politik. Mest om SD. Alla som har ett utländst ursprung är rasande och tror att sd vill kasta ut dem ur sverige. Och sen kommenterar folk som stöder sd och det blir ett jävla gräl...mellan människor som brukar vara jättebra vänner... Tragiskt.
Själv saknar jag i stort sett åsikt om politik.
Men jag tycker att folk måste öppna ögonen och försöka förstå varandra istället för att hacka på varandra och säga att den andra har fel. Det är såhär krig startar för fan. Man får ha olika åsikter, och man ska acceptera att alla inte tycker likadant.

OCH SLUTA VARA SÅ AGGRESSIVA!
Såg i en grupp på fb "vi gillar lika", där hoppas folk på varann bara för att de har olika åsikter. Oh.My.Lord. Säger jag bara!

Make love not war!

Yttrandefriheten är en rättighet!

Bara för detta så slänger jag in en till dagens låt!
Dagens låt: Holiday - Green day
"This song is a big fuck you to all the politicians!" - Billie Joe Armstrong, Bullet in a Bible
2010-09-20 @ 22:12:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0