En dag som förändrat

11 september idag. Exakt 9 år sedan WTC. Såg lite om det på Tv4 fakta imorse. Så jävla hemsk. De visade klipp från vanliga människor som hade filmat på plats, man såg paniken, kaosen... hemskt. Många människor dog. Tycker att det är värt att tänka på det, på dem som dog, på dem som offrade sina liv för att rädda de som satt fast inne i byggnaderna. Denna dagen har påverkat och förändrat livet på tusentals människor.




Igår så kollade jag på twilight. Men mina tankar var på andra håll, kunde verkligen inte koncentrera mig på filmen. Jag satt och tänkte på lokalen till festen, skolarbete och massa annat...

Idag ska jag skita i allt som har med skola att göra och bara ha en bra lördag. Snart ska jag iväg o shoppa, sen ska jag fira en kompis. Imorron däremot har jag skrivit en lång lista med att göra saker. Kankse tränar Body Punp, men jag står fortfarande som reserv, och jag är lite förkyld(jag villinte det ska bli värre till sm nästa helg), så vi får se hur det blir med det.

Bakade scones till frukost, GOTT!!! Fast jag hoppade över springturen som jag tänkte ta efteråt, hehe.

Ska bli en bra lördag idag! Det har jag bestämt!
CIAO!

Dagens låt: Wake me up when September ends - Green Day
Tillägnar den åt dem som dog i 11 september attacken och Billie Joe Armstrongs pappa Andy Armstrong som dog för längesen(som låten är tillägnad på riktigt, igår var hans dödsdag).

Exakt 3 månader tills jag blir myndig idag!

2010-09-11 @ 12:18:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0