fy för fysik

Tisdag.
Väldigt alldaglig dag i skolan idag.
Fysiken, asså fyfan. Provet på fredag kommer att gå riktigt dåligt. Vår lärare är så dålig också.... ända han gör är o går o trycker upp uppgifter som vi sen ska räkna. Aldrig genomgångar, och man kan sitta o vänta i säkert minst 10 min på hjälp, och ibland gör ju inte ens han rätt på uppgifterna heller... Dåligtdåligt. Han verkar ju inte brinna för att lära ut och så... så jag fatt inte varför han valde läraryrket då? Han sabbar ju bara för alla oss elever...
Ett dagens plus däremot, jag sa hej till H idag (såg honom komma på håll, så jag var liksom beredd på att säga hej). Mmm vad han är snygg. fick en jättekonstig känsla i magen efter jag sagt hej. Konstigt. Sen såg jag han i matsalen igen, fast då fick vi inte ögonkontakt, .. jag kunde kollat upp, men jag blir liksom blockad i huvudet i sådanna oförberedda situationer.. Låter sjukt, men så är det.

Kom hem, pluggade fysik. Bajsbajsbajs. Jag får inte rätt på uppgifterna, det är så jäkla svårt!
Sen åkte jag, min moder o fader iväg till lokalen och skrev på papprena! Så sjukt taggad! hehe. Och jag är sååå lättad över att slippa allt lokalkrångel. Nu är det bara hur jag ska få musikanläggning.. men det löser sig. Tänkte försöka att inte prata så mycket om det med mina klasskompisar o så, dels för att de säkert kommer att tröttna på mig och för att jag vill inte att ryktet ska sprida sig.

Nu sitter jag här, borde plugga fysik.. men jag skjuter upp det till imorron. Kanske ska spela match imorron, har inte hört något. Och så precis när jag skrev detta fick jag ett mail, ingen match. Åååårh, hur ska det gå med handbollen... fan. Så det blir bara träning. Kanske lite bra för då hinner jag plugga lite mer, men jag vill spela match!!!! Orh.

Imorron ja.. 2 lektioner, först samhäll, sen kolla på film på svenskan, Troja. Bra film! Sen slutar jag! Känner att jag kommer att vara ofräsh i skolan imorron för jag pallade inte duscha idag... men det kan jag leva med, jag är vacker på insidan iallafall...

Och en kompis laddar ner photoshop till mig, snäll människa!

Nu ska jag sova, Gonatt!

Dagens låt: Beautiful - Eminem
2010-09-28 @ 21:17:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0