orh urk

Ush för idag.
Pallade inte dusha igår och jag kände mig inte bekväm i mina kläder, det gör så sjukt mycket. Sen hade jag ett väldigt fånigt och inkompetent moment i matsalen... men jaja.
Sen såg jag att listan på de som kommit med i skolans revy var uppe. Såklart kom jag inte med... bara de snygga och populära. Blev lite besviken...elelr ja ganska mycket. Hoppades ju vekligen på att komma med. Åh...
Men det finns inget jag kan göra åt det, så jag ska snart släppa det...

Sen blir jag mer o mer säker på att mitt handbollslag kommer att läggas ner... vilket jag verkligen inte vill. Faan vad jag kommer att bli ledsen då.

Känns som allt är så ODEBUVHCU just nu. Jag hittar inga ord för det, men det är inget bra. Och det känns som det inte kommer att förändras, jag har hoppats på för mycket igen antar jag. Det känns hopplöst, där var ordet! Och jag är så trött på det. Det behövs en föändring i mitt liv. Vad vet jag inte. Men det behövs en förändring till det bättre.

Denna veckan, inget kul. borde plugga fysik, ska göra det lite sen. Men jag har ingen motivation, nu har jag inget hopp eller så känns det som. Vill bara bort härifrån...
Nästa vecka däremot så är det äntligen fest! F fyller år på onsdagen, o hon ska ha hemma(för)fest på fredag, jag är bjuden! Det ska bli kul! Men sen ska dem ut, och jag som inte är 18... suck.

Dagens låt: Hold your head up high - Nomy
2010-09-29 @ 16:17:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0