puuuuss...t

Ännu en torsdag avklarad, och ett prov i svenska. Jag tog på mig fina kläder, min blåa skjorta och svarta jeansthights. Jag kände mig fin, behöver det på torsdagar, får en att må lite bättre. Jag hoppades på att få se H, men när man vill så får man inte, känns det som. Menmen, det gör ju inget.
Provet gick helt okej, svarade på det mesta. Sen började vi kolla på filmen Troja, kul! Sen håla, fysik, håla, webbdesign.
Var hemma vid 5 och galet hungrig. Så jag o min syster ställde oss o lagade mat, hon kunde inte själv och hon ville inte äta micromat. Det blir ju sjukt trångt i köket, så det kokar över, blir kaos, bränner fast i spisen så det luktar bränt i hela huset. Jag var kinkig, som jag blir när jag inte ätit, så jag skyllde på henne. men hon är 12, can't blame her. Hon lär sig iallafall.
Sen när jag fått i mig maten och blev på bättre humör tog jag telefonen och ringdelokalen, som inte svarade iigår när jag ringde efter handbollsträningen.
Men idag svarade han, och datumet som jag tänkt ut i januari... VAR LEDIGT!!! HALLELUJA! Så jag ska dit med pappa och skriva på kontraktet på tisdag! Äntligen. Ingen mer samtal till lokaler, inga mer återbud, eller väntan på besked eller "ring tillbaka senare". En lättnad!

Sen sjöng jag lite kareoke med min syster och sen powerwalkade en liten sväng. Nu sitter jag här, o kollar lite halvt på idol.

Btw, igår på träningen.... så tog våra tränare ett allvarssnack. De var trötta på att så få kommer på träningen, vilket jag förstår.... jag har dock varit på varenda. Men jag blev så besviken, tänk så läggs laget ner.... jag trodde iallafall att det skulle hålla hela sesongen.. men vi får se. Fan, jag hade verkligen sett fram emot denna sesongen.... så hoppashoppas att det inte läggs ner! Vad ska jag ta vägen då? Har spelat handboll sen jag var 6 år.... för att jag älskar det, det är halva jag, jag behöver handbollen! De andra lagenb i närheten är liksom elitsatsande, o dte har jag inte tid med... skolan är viktig, speciellt nu sista året.
Men jag ska inte tänka mer på det nu, för det drar ner på mitt humör.

Nu ska jag stänga datorn o kolla mer på idol o dricka juice(med järn i! Dricker as mycket juice atm! Men det är ju bra). Skönt med fredag imorrrrrrron! Hoppas på god mat på kvällen, hemmakväll för övrigt.

Dagens låt: Från och med du - Oskar Linnros
Den är ganska najs. Kalla mig efter, men det tar tid för mig att förstå och gilla låtar.
2010-09-23 @ 20:32:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0