schupp

2 lektioner idag. Det är bra.
Lade mig vid 9 tiden igår för jag var så trött och upprörd över mitt hår. Så låg jag där o lyssnade på musik ett tag. Sen sov jag gott tills klockan ringde 7 imorse. Men då var jag ändå utvilad. Slutade svenskan vid 1, sen skulle vi ha ett handledarmöte med handledaren vi har i projektarbete. Hon hade helt glömt bort det. Virrpott-lärare.
Sen stack jag hem. Har inte ätit något ordentligt, flingor och ett knäckebröd på hela dagen. Så jag var arg och sur. Så jag åt frukt o mackor, sen var jag gladare.
Hade nere luggen ett tag i skolan för att visa och vänja mig lite. Fick basic - kommentaren "Har du klippt dig? Fint." Snällt. Men det kändes som en grej man säger bara, jag vet inte om dem menade det.
Men jag börjar vänja mig och, jag har klippt till det lite, för frisörfan(jag har inget emot henne, jättetreblig tjej, men hon klipper ju SNETT!!!!) hade ju klippt luggen snett! Den är typ 1 cm längre på ena sidan. Haha.
men nu är det såhär att det var mitt val att klippa lugg och jag får acceptera det. Imorron ska jag ha luggen nere!

ver ute och pratade med en kompis ett tag, sen kom pappa hem. Imed att han fyller år så brukar man ju äta något gott. Så det blev Mcdonalds! Fint skare va! eheh. Men det är för vi inte har tid att åka på restaurang idag, både jag och min syster ska träna handboll idag.

Så nu ska jag iväg. Träna bort hamburgaren jag nyss åt hehe.

Imorron är det lång dag, 8 till 4. Med en 3h håla i mitten av dagen... SEGT. Då blir det att gå på staaaaan.

På fredag ska jag färga håret mörkbrunt. Wiho.

Dagens låt: When I come around - Green day

Här är whatsername live. Så jääääääääääääääävla bra. Jag blev mållös. Hoppas på at få höra/se den live någon gång i mitt liv!
http://www.youtube.com/watch?v=gftvkn4oo9A
2010-09-01 @ 19:10:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0