Taggar SM!

Mycket trevligt igår. Åt tacos, drack lite vin och pratade massa gamla minnen! Helt sjukt vad det är många människor som kommer och går i ens liv och medans vissa är med en hela livet. Det lät kanske lite konstigt.. men ni fattar pionten hoppas jag.

Har ringt lokalen IGEN, men inget svar..... ska ringa en gång till efter jag ätit, och om de inte svarar då ska jag tala in ett meddelande om att de ska ringa upp mig SNARAST!

Men nu sitter jag här och lyssnar på We are the champions och ser framför mig hur vi vinner alla matcher i helgen!!!! SM! Match! TAGGAD? JA! Det ska bli kul! Hoppas att det blir bra! Jag har nästan packat klart, det blev en hel del för att bara vara borta en natt, men luftmadrass, sovsäck, matchkläder, duschgrejer .... det blir ganska mycket i slutändan. Det som suger är att jag måste ta med mina svenska grejer för jag har prov i det nästa vecka.... Men annars: TAGGA!
TAGGA!


Dagens låt: Stand up for the Champions - Right Said Fred
Det är Sm-låten. Så sjukt härlig, många gamla Sm minnen från den låten med.
I was built to be the best
number one and nothing less
True story! ;)
2010-09-18 @ 12:33:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0