Friiiiiiiiidag

ÄNTLIGEN FREDAG! Åkte in till skolan vid 12, satt och klippte och klistrade i PS. Gick lite tidigare för att hinna med bussen som brukar vara tidig(när jag är sen iaf..), men nu när jag vet tidig, så var bussen sen.
Vädret var.. det regnade, men dropparna var så små så det syntes inte, men det gjorde en ändå blöt. Jobbigt. Men jag hade ändå nädtan inget smik på mig, kände att det var onödigt för en lektion. Så jag är hemma 3.
Sen går jag och lägger mig i sägen och lyssnar på musik. Musik är något av det bästa som finns!

Imed att jag åkte till skolan så sent så åt jag lunch hemma, vilket bestod av en macka och en banan. Så jag var gaalet hunrig och sugen på kinamat, klockan var lite efter 6. Så pappi och jag åkte till speedy lee och köpte kinesmat. Provade på deras kycklingwook med nudlar. Jäääääkligt starkt! Men jag var så hungrig att jag inte brydde mig. Nu sitter jag här och lyssnar på Eminem.
Ikväll kommer att spenderas under täcket och en bra film på tv.
Tänkte ju åka till lokalen idag, men det pallar jag inte. De skulle ju ringa senast efter helgen(dock vet jag inte hur länge efter helgen, men om det dröjer för länge så kommer jag att leta efter en ny lokal..), så om de säger nej så kommer jag be dem att träffa mig ocg mina föräldrar o hoppas på att de ser att jag är en ansvarfull tonåring!

Hm, imorron kommer att se ut såhär om allt går som jag tänkt mig. Vakna, baka scones, springa, duscha, shoppa och på kvällen ska jag till malmö med några kompisar för att fira en till som fyllt 18. Känner mig ensam kvar, med det är "bara" 3 månader kvaaar!

Veckan som kommer, kommer att bli jobbig! Massa läxor, träningar och annat.

Btw så har jag hittat en klänning jag vill ha! Men jag är lite tveksam till att beställa över internet, för man et ju inte hur den sitter... Men såhär ser den ut! Fiiiin!


Dagens låt: Gypsy - Shakira
Mysig låt!
2010-09-10 @ 20:04:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0