Sömndag

Idag ska jag bara studa och städa. Yeeey....
Jag är så trött så det finns inte. Fattar inte varför jag inte kan sova längre än 8 på morgonen? Och när jag vaknar är jag så fruktansvärt kissinöddig, och då blir jag såå sur att vi inte har någon toalett på ovanvåningen, så jag måste masa mig ner... och när jag väl är nera orkar jag inte gå upp för att lägga mig igen, så då äter jag frukost ist.

Igår var, trevligt. Lite dyrt bara, men det är så det är när man äter ute. Det var en ganska fin restaurang också. Så jag har lagt mer än 200 kr på mat på 2 veckor. Det är mycket. Hade hellre köpt typ en snygg tröja för det ist, men man måste ju vara lite social också.
Kavajen som jag hade sett ut förra veckan fanns såklart inte kvar i min storlek..... så jag ska in till stan efter skolan på måndag och se om den finns där. Hittade ingen snygg liten väska heller.... hoppas på att hitta det på måndag också. MEEN jag hittade ett par snygga högklackade skor! (som jag köpte.)
När vi var och åt, det var med mina gamla klasskompisar jag var och åt med, så märkte jag hur olika vi hade blivit. Och hur utanför jag var... alla dem går på samma skola. Men jag är glad att jag valde att välja en annan skola i en annan stad, gå min egen väg.
Fyfan vad jag kände mig ensam när dem satt och snackade killar och kärlek.. jag känner ju ingen av deras span och jag har aldig varit kär så jag har liksom inget att säga på de punkterna. Tänk ändå så sjukt, jag har aldrig varit kär... känns som ALLA andra har varit det. Hah.. så kanske man inte ska tänka, men äeh, någondag kanske jag också blir kär. Men jag tänker inte gå och leta, jag kommer att fokusera på migsjälv, ha kul osv.
Om nu min fest blir som jag hade tänkt(att jag får en lokal då..) så ska det bli kul att se hur dem och folket från min skola går ihop. Tror inte att det blir några problem eller så, men det ska bli kul at se skillnaderna o så.

Min lillasyster spelar cup denna helgen, vann alla matcher igår och ska snart börja spela semifinalen. Jag är stolt!
Och min hund fyller 5 år idag! Tiden har vekligen gått jättesnabbt, känns som hon fortfarande är 3... Här kommer en bild på min lilla älskling!(och Petter... haha) Bilden är från mormors sommarstuga när hon rymde för att hon såg en såååå stilig hanhund utanför. Så jävla sött! Så... det är min hund utan koppel.


Nu ska jag hämta dammsugaren och städa rummet.. som jag tänkt göra i 2 veckor. Hehe.
Sen ska jag skriva komma på frågor till samhällsdebatten, plugga engelska, hitta information om Agamemnon som vi ska göra ett grupparbete om på svenskan samt skkriva en riskanalys till Projektarbetet..... och loggbok på det.
Sen ska jag träna body pump.
Sitter här och har ångest.. jag vill inte pluggaaaaaaa......... :( Det är så tråkigt. Vart tog sommarlovet vägen?
Bäst att sätta igång. Börjar med Samhällen, det lät enklast. Sen ska jag ut med hunden också.

Vilken söndag va.. Känner bara för att ligga i sängen och äta kladdkaka. Sen soova.
Imorron har jag bara en lektion, fysik b. Sen ska jag shoppa o jag HOPPAS att jag hittar kavajen och väskan. Och jag HOPPAS att dem ringer från lokalen. Dem skulle ringa efter helgen sa dem..

Dagens låt: Lose Yourself - Eminem
2010-09-12 @ 11:17:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0