tre ton

Inte min dag idag. Den 13onde. 13 är mitt otursnummer...
Sovmorgon och mamma är hemma....  ingen big deal, bara irriterande.
Sen tar jag en tidigare buss för att göra klart svenskan, träffar F som smsat mig om att äta. Men sen har hon träffat en annan, som hon då antagligen hellre vill hänga med, så hon säger typ inget till mig. Hon o den andra tjejen sitter och snackar om hur F ska fira sin födelsedag, och att hon tänker inte ta med någon som är under 18 för dem ska ut på ngn club. Sen i matsalen så sitter dem och snackar om sina pojkvänner, inget fel med det förutom att jag var helt utesluten ur konversationen. Kulkul.
Sen kan jag tillägga att jag fick besök av indianerna idag, tjejgrej. Dem skulle inte komma förren ikväll/imorron. Så jag hade ju inte med mig ngt till skolan. Woops liksom. och et störigaste är att jag faktiskt täänkte ta med en för säkerhets skull, men sket i det, äeh det ska inte komma än, tänkte jag... Dumma mig.
Sen slutade jag ju efter första lektionen, dvs halv ett, för att digitalt skapande var insällt. Så jag gick till stan för att se om dem hade kavajen i min storlek där, hade dem det? NEJ. Den minsta var i stl 38, och det såg inte bra ut när jag hade det på mig! Och väskan på lindex, fanns den? Ja, men INTE i svart! Sen går jag in på h&m bara för att jag har lite extra tid, där ser jag en liknande kavaj fast billigare! Finns den i min storlek? NEJ. Och det ser inte bra ut med en 38 där heller. Var har alla 36 tagit vägen??? Sjukt störigt. Så jag gick tomhänt till bussen.
Jag tog direktbussen, som går 1 gång i timmen(just sayin'), meeen busschaffören satt och pratade i mobiltelefon så han missade avfarten till motorvägen och fick ta en väääääääldig omväg...
När jag kom hem kollade jag på Tyra Banks show och åt muffins.

Just nu är jag bara ganska glad att dagen är över, och jag hoppas att imorron blir bättre! För då är det den 14e! 14 är mitt turnummer, hehe. men jag ska ändå inte ha för höga förhoppningar, då blir jag bara besviken.

Snart ska jag äta, sen göra engelska läxan och sen träna handboll.

Imorron ska jag boka in ett pass strip aerobic tills nästa vecka! Hehe. Det kommer bli awesome!

Dagens låt: Letterbomb - Green day

2010-09-13 @ 17:38:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0