Aningens trött.

Trött.
För jag vaknade 20 över 4 i morse och kunde inte somna om. Bara tänkte på allt jag har att göra i skolan, att jag kanske inte får någon lokal, sm i helgen, osv...
Seg skoldag...
Ljög för engeskaläraren och sa att jag var tvungen att gå tidigare för att jag skulle till tandläkaren, men egentligen ville jag bara hinna med bussen hem. Jag brukar inte ljuga, undrar om hon märkte något.... Men jag gick 10 min innan lektionen slutade, så jag tror inte hon bryr sig så mkt.
Och på debatten på samhällen.. ´jag och F var piratpartiet. Fröken ställde ju inte EN ENDA liten fråga till oss. jag satt tyst heeela tiden. Förutom sista minuten då man skulle säga vfr folk ska rösta på ens parti, så failade jag. Men jag fick sagt ngt iaf! heh.
Och det var ett heeeeemskt väder idag! Massa viiind, regn och kallt. Ush. paraplyet gick i sönder, sen glömde jag det i skolan.

Jag är så trött att behöva anpassa mig efter andra människor, jag vill vara migsjälv, säga vad jag vill, dem ska acceptera mig för den jag är, end of story! Även om jag är tråkig ibland... man har sina dåliga dagar.. Idag var jag skittråkig kan jag säga, jag var inte alls mentalt närvarande, haha.

Jag är så trött på att lokalen inte hör av sig. DÅLIG STIL säger jag bara! Ska det vara såååååååå svårt att få ett besked om man får lov att ha 18års fest där eller inte?

Blir också väldigt trött på att vissa människor verkar ha något emot mig. Beter sig som de inte känner mig i skolan, undviker mig.. Inte för jag känner personen sååååå jääättebra, vi är inte bestfriends precis, men att undvika mig? What? Jag tror att jag känner/tolkar folks åsikter ganska bra(har ju säkert fel ibland). Och jag vet att inte alla kan tycka om en, men det som står mig är att jag vill veta varför? Vad har jag gjort?
Jag behöver inte den peronen för att mitt liv ska fortsätta som vanligt, vill bara veta.

Tur att jag inte hade några höga förhoppningar på denna dagen, då hade jag blivit besviken.

Jag ska lägga mig tidigt idag, är förhoppningsvis piggare imorron. Då ska jag in till ett annat shoppingcenter och se om dem har något fiiint i min storlek.
Och jag ska nog också ringa till lokalen för sista gången. Och säga ge mig ett besked nu! Och om dem säger nej så kommer jag inte att acceptera det...... jag kommer iallafall att bli arg, DÅ har jag väntat såhär länge på INGET.

Dagens låt: Airplanes - Bob feat. Hayley Williams
I could really need a wish right now
2010-09-14 @ 18:55:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0