keep walking

Som jag säger varje torsdag, så, då var veckans längsta dag avklarad!
Började 8.15 med ett prov i engelska, ska bli spännande och se. Den läraren är så oviss, eller vad man säger, en sån fin i kanten dam.... Och jag är inte fin i kanten precis, haha, jag kan nog vara ganska slarvig och vulgär ibland... Så det är svårt att se hur man ska bete sig för att hon ska gilla en. får försöka att vara så artig jag kan på engelskan då. Men ändå migsjälv. Ja ni fattar..... 
Sen redovisning på svenskan, satt och jobba ihop en powerpoint i sista minuten, det gick sådär. fast alla som redovisade var dåliga, det sa vår lärare ochså. Men då förklarade vi att vi inte hade haft någon bra lärare och att vi inte hade lärt oss hur man pratade inför en mängd människor. Äntligen en lärare som tar tag i det. Creds.
Det var sjukt segt att lyssna på alla redovisningar bara... och det värsta är att alla hann inte bli klara, så det blir till att lyssna på redovisningar nästa vecka. Sen ska vi ha ett prov! Jäkklar vad jag ska plugga till det!
Btw så sa jag hej till han som jag ignorerade igår, som "ignorerade" mig i förrgår, typ. Han  var nog inte beredd på det, jag kom runt hörnet i ganska rask takt, såg han i ögonen, sa hej snabbt och fortsatte. Han svarade, men jag tror han blev lite överaskad. Och kanske tyckte det var lite konstigt, menmen, nu vet han att jag inte ignorerar han iallafall! Fick ju en chans att säga hej, ville inte missa den igen.
Sen typ en och en halv timmes rast, var hemma hos F och gjorde projektarbete *host* facebook *host*. Sen fysik, då läraren skjöt med en luftpistol mot en lerklump för vi skulle bestämma kulans hastighet. sen när det var klart, var lektionen slut. Allt vi elever gjorde var och kollade....ingen var särskilt uppmärksam, de flesta kollade nog bara för de hoppades på att något skulle gå fel och i sönder tror jag haha.
Sen webbdesign, lite kul att vi börjar lära oss lite. Slutet av terminen kommer jag lova att jag har ändrat design på min blogg och att den kommer vara skitsnygg!

Så nu sitter jag här, har ringt lokalen igen....fortfarande inget svar. Imorron ska jag ringa tidigt! Ska väl jobba på lite skolarbete, sen powerwalka en liten runda. Ska försöka göra det till en vana, går i typ 45 min med en kompis som bor typ 50m ifrån mig. Och jag ska spänna rumpan när jag går! Den är fan för stor.
Sen är det idol! Malmö! Hoppas jag syns, jag var där, men jag sjömg inte.. had einte med mig ngt id.. Men nästa år, då ska jag sjung!

Sen imorron är det äntligen fredag, äntligen helg! Kommer att spendera fredagen hos min powerwalkbuddie!
Sen på lördag bär det av till blekinge för CUP! Åååh vad längesen det var sedan jag spelade cup. Gotta love it! Det är SM! är såååå TAGGAD!

Annars känner jag mig bara tjock. Ush ja. På måndag tänker jag börja bli nyttigare och äta mindre. Låren ska bli smalare och rumpan mindre och magen platt! Och jag ska verkligen gå in för det! Varje gång jag slarvar ska jag...eh... slå mig i huvudet med fysikboken!

Dagens låt: Stay - Hurts

2010-09-16 @ 18:56:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0