putt och pepp

När jag vaknade i morse trodde jag att det var lördag, det var det inte.... Så upp o hoppa o iväg till skolan. Sjukt onödig fysikletion, läraren kan ju inte hjälpa oss?! Så jävla dåligt. Sen 2h rast inkl. skolval. Hade ingen aning om vad jag skulle rösta på, så jag bara tog något som verkade bra. Blev moderaterna.
Träffade knappt F idag, sa inget till varandra. Haha sjukt konstigt hur det blir ibland. Så jag hängde med an annan, men han slutade efter skolvalet, o då var det en timme tills jag börjar min lektion, så jag satte mig utanför salen och väntade. Då kommer någon random killa jag aaaldrig sett förut och sätter sig bredvid mig, sen tar han min jacka. Jag bara "vaaad gör du?" sen ger han tillbaka den och säger "OJJJJ var det din? Men du får tillbaka den, Så , nu behöver du inte anmäla mig för stöld", sen så börjar han snacka en masssssa, säger att jag ser ut som en 94a, haha fast sen att jag ser mogen ut, frågar vad jag kommer ifrån o mycketmycket annat. Det var bara sjukt random. Fast lite kul.
Sen var det digitalt skapande, min bild börjar äntligen att likna något! Sen slutar vi lite tidigare, så jag sticker så snabbt jag kan iväg till bussen o hoppas att den är liiite sen, Men det är den inte.(Helt sjukt att den bara är sen när jag är där i tid!), så jag springer när jag ser den och när jag nästan är framme... så kör den..... Chaffisen såg ju att jag kom springande, hade det skadat att stå kvar i 30 sec till? Gubbjäfel! Hade inte blivit så arg om direktbussarna hade gått lite oftare, EN gång i timmen är för lite! Hör ni det skånetrafiken?!

När jag tillslut kommit hem och ätit en macka och en muffins, så tar jag telefonen och ringer lokalen igen. Fortfarande inget svar. Testede flera nummer. Inget. Blir SÅHÄÄÄÄÄÄÄR arg.
Och jag har en baknande huvudvärk.
Jag måste packa och plugga svenska...
Det ska bli så jääääääääääkla kul att spela cup imorron! SM! Har inte spelat match på aslänge! Hoppashoppas att jag får en Matchens lirare tröja! Hihi. Vi ska vinnnnnnaa!! Och gå vidare till steg 3 direkt! :) För jag är i london när steg 2 spelas.....

Är trött hela tiden tycker jag, jag tror jag har lite järnbrist...

Tror jag åker till lokalen och pratar med dem face to face. Nu har jag verklgen försökt att nå dem. Är trött på detta, jag vill ha besked! Vet inte om jag hinner idag dock.
Ska iväg om någon timme hem till min kompis på maaat, vin och praaat! najs.

Dagens låt: Cocaine - Nomy

2010-09-17 @ 17:13:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0