sum

Hemma från blekinge! Förlorade 2 och vann en. Så det blir steg 2 nästa, men den kan inte jag vara med på för jag är i LONDOOON! Synd att det är precis samma dag...

Nu kommer en liten sammanfattning från helgen.
Vi åkte då upp, vilket tar lite tid.... för våra tränare var tvugna att köpa kaffe och baugetter på vägen. Sen råkade ena tränaren spilla ut sitt kaffe i bilen, clever!
När vi väl var framme var det inte länge till match, jag började att stå, men försvaret stod och sov... så deet gick inget bra alls. Jag byttes ut efter 10 min, för de ville testa med den andra målvakten inne ett tag. Jag fick inte spela mer på den matchen... kul.(det blev förlust) Är sur ett tag. Men vill inte förstöra min helg med att gå och vara sur över något jag inte kan ändra på.
Sen efter alla dushat och ätit, förresten så luckades jag att spilla ut vatten när jag skulle hälla upp det i ett glas till mig.. locket likosm trillade av o allt vatten ur bägaren bara rann ut. Whoops. SEn gick alla iväg till ica och handlade godis! Sen satt vi på madrasserna i gymet(ja, vi fick bo i ett gym, det fanns en crosstrainer där! eheh) och pratade och läste tidningar. Mysigt.
Blev inte mycket sömn. Halv 8 satte tränarn på sterion på högsta volym för vi skulle upp för match. Katy Perrys I kissed a girl. Men det var sjukt effektivt. Klartvaknade nästan dirket.
Sen match mot hemmalaget, för att jag bara fick stå 10 min av förra matchen fick jag stå nästan hela denna. Vi förlorade denna också. Sen mat, äcklig pastasallad. Åt mackor. Sen sista matchen för sm-steg 1, mot dalhem, den ledde vi hela matchen, fast en bit in i andra halvlek så började vi tappa fokus, ta ut vinsten i förhand. Så då kom dem ifatt och det blev lika när det bara var minuter kvar. Då kommer dom på ett kantskott.... rätt i ansiktet på mig. AAAJ. Näsan. Såklart. Den svullnar upp. Dommarn blåser av o kollar så jag är okej, jajajja säger jag. Sen får vi ett mål uppåt. Så vi vinner med ett mål! Tack till mit stora huvud... ochpå tal om stort, så blev min näsa ännu större när den svullnade upp. Men det har gått över nu o jag har inte ont längre,,om ni undrade liksom.
Sen sov jag hela vägen hem.
men det var en kul helg. Älskar handboll, puss! Hoppas att dem klarar sig vidare till steg 3 så jag kan vara med på det!!!!!!! HOPPAS! Och jag längtar tills nästa seriematch!

Uch, imorron är det skola. Tur att jag har lång sovmorgon. Sen är det träning på kvällen igen. Och på tisdag ska jag köra strip aerobic med B! Det ska bli kul!
Imorron börjar jag min"bli mindre onyttig"-"diet", äeh det är ingen diet, jag ska bara bli lite bättre med maten, och smalare.

Nu ska jag snart sova. Är dödstrött.

Dagens låt: When you say nothing at all - Ronan Keating
Fin.
2010-09-19 @ 19:30:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0