aa a AAATJOOO.... fu!

Då var veckans längsta dag avklarad. Hade en lång håla då jag gick till stan med F och Mange i minklass för att ställa frågor till piratpartiet som var ett av partierna som befann sig på stan. För vi hittade ingen vettig information på internet, där stod bara att de saknade åsikt om ... i stort sett allt. Så vi gick för att få riktiga svar, men vi fick bara en bekräftelse på att dem inte har några åsikter, om det inte handlar om nedladdning och sånt, men det är frågor om skatter, jobb, skola osv som vi ska ta upp. Länt att ställa upp i ett RIKSDAGSVAL om allt man har åsikter om har med nedladdning att göra.
Lätt att hålla föredrag om det....
Sen jobbade vi på vårt projektarbete.

På webbdesignen sen så jobbar vi med att analysera webbplatser, jag valde facebook, hehe :)

Hemma vid 5. Hungrig som ett as och förkyld som en ....ja, vad säger man egentligen... Jag kan iallafall inte andas genom näsan. Sjukt jobbigt att tugga tuggummi. Och jobbigt att nysa i skolan, speviellt när det kommer en sån nysning då ... ja ni vet säkert. Pinsamt läge.

Ska lägga mig tidigt. Sova länge. Sen baka scones till frukost! Nomnom! Sen hade jag tänkt att försöka färga mitt hår helt själv! Undrar hur det går. För mamma kommer inte hem förren senare på dagen.. orkar inte vänta.
Sen på kvällen ska jag ut och äta med töserna! Hehe. B och två till. Det ska bli mysigt. Blir ju säkert pizza.. men kul att få komma iväg och äta så. Jag älskar att äta på restaurang!

Nu är jag bara såååååå trött. Och sugen på glass.

Exakt 100 dagar tills jag blir 18 ! WOOP WOOP
Snackas om att lokalen jag vill hyra inte är till för ungdomsfester längre, ska ringa dit ikväll tror jag. Fat sjag vet inget datum för festen än... Jag vill bara ringa in och se om man kan hyra den, priset och hur många människor det får plats med. Det är väl inga problem?

Dagens låt: Save You - Simple Plan

Me like.

2010-09-02 @ 19:57:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0