intressant

Är riktigt utvilad när jag vaknade i morde, sovit i typ 11h. Men det behövde jag!
Första lektionen, fysik, vår lärare säger att vi ska ha prov nästa vecka! Det står på planeringen att det är ett annat datum längre fram i tiden, så KABOOM liksom. Han kunde ju sagt det lite tidigare isf! Argh. Jag tycker han är sååå fruktansvärt dålig lärare.
Allt jag säger till F idag är hej. Haha. Men jag blev inbjuden till hennes 18års "fest", fastän jag inte är 18, dock kan jag ju inte hänga med ut o klubba(inte för jag är särskilt sugen på det på en onsdag..), men jag kanske kan hänga med ut o äta.
Sen var det digitalt skapande, fick en snabb vibb av att läraren hade något emot mig. Vet inte om det stäämmer, återstår att se på nästa lektion på fredag. Men det vore ju inte så kul, hon är dessutom en av mina favoritlärare. Så hoppas att hon bara hade vaknat på fel sida elle ngt idag. Sen gick jag tidigare för att hinna med bussen, är den sen? Ja. Såklart.

Förresten så såg jag en kille, lets kall him H. Det var han som "ignorerade" mig förra veckan. Bara såg han snabbt på typ några meters avstånd i matsalen, han kollade, sen typ ryckte till precis när man fått ögonkontakt. Det händer mig också ibland att jag gör det, men jag har aldrig sett ngn annan göra det. Ballt. Som han blev osäker, o inte var beradd på att se mig. Om jag bara hade varit "vem som helst" så hade han antagligen inte ryckt till så! Jag ska inte gå o tro för mycket nu va. Men det är lite intressant.

Sen kom jag hem, ringer lokalen as usual, denna gången på hemligt nummer, för jag trodde att de kanske inte ville svara när de såg mitt nummer. Men de svarade inte ändå. Så då testade jag ett annat nummer som min kompis gav mig. Jag har testat det innan, men inget svar. NU svarade dem! Han som svarade hade inte kalendern där då, så han bad mig att ringa tillbaka imorgon förmiddag! Ja det ska jag göra, sa jag! Glömde bort att jag går ju i skolan... men jag tar med mobilen o ringer på en rast. Men awesome att jag äääääääntligen fick tag i någon. Han sa att han trodde inte att den skulle vara bokad det datumet jag sa att jag ville ha festen. Nämde inte att det var 18års fest jag skulle ha, sa bara födelsedagsfest.
Sen gjorde jag pannkakor till mat. Gott. Inte jättenyttigt, dock..

Nu tänkte jag skriva en sammanfattning på det jag ska ha prov på i svenska! Suck...
Träningen är inställd idag... :/ Har förresten fortfarande ont i näsan, ömmar som satan. Hakan med. Sånt man får ta. Jag är stark.
heh

Dagens låt: Use Somebody - King of Leon


FÖRRESTEN!!!
In o rösta på Green day vettja! :) De är nominerade till best world stage performance. Jag har redan röstat ett par gånger...  VOTE!
http://ema.mtv.se/rosta 


2010-09-20 @ 18:26:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0