Nä..nänä.

Jag var hemma 2. Det var najs. Jag stannade kvar en liten stund med F, men det var bara hon som jobade med det hon inet var klar med, jag var klar med mina delar. Så då gick jag. Vi är verkligen inte på ett bra plan nu, elelr vad man säger. Känns så ansträngt och falskt när jag umgås med henne. Men jag gillar att så många fler har börjat att se hennes riktiga jag! hehe. Det finns knapt ord så glad jag är över det, dom säger något om henne och jag säger JAAAG VET! Jag är inte ensam, äntligen är det fler som ser hur manipulativ och falsk hon är.

På svenska lektionen så gick vi i genom de olika antika-grekiska-grejerna till provet imorron. Jag är nervös. Jag kan det mesta, men jag tror att man verkligen måste förstå allt. Jag vill verkligen skriva bra på detta provet! Och för tillfället är jag inte alls på plugghumör. Inte ätit ordentligt, nu blir jag sur på det mesta haha.
Men jag ska snart äta. Sen plugga lite, prata med mamma o pappa om festen, och förhoppningsvis ringa och boka! Om den är upptagen då så vet jag inte vad jag gör...!

Jag behöver något att se fram emot... jag har ju london på höstlovet, och sen min födelsedag i december. Men vad händer innan? Nothing. Jag är inte bjuden på en enda fest,  nästan alla mina kompisar är bjudna till några stycken, men inte jag. Visst skulle jag kunna fråga, men det känns lite som att komma med svansen mellan benen och be om att få komma. Nä.

Uppdatering. Nu har jag ätit och disskuterat med mina föräldrar. Fyfan vad jobbigt det är. Jag måste dra ner det till 80 pers.... Men jag ska ringa till lokalen nu. Ska bara samla kraft.

Nu ringde jag.... han bad mig att ringa tillbaka senare.... lite trött blir jag allt.... Men jag ska ringa efter träningen då. Förhoppningsvis är det det sista lokalsamtalet jag behöver ringa.

Dagens låt: Weak - Skunk Anansie

2010-09-22 @ 18:23:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0