".. ungefär femton minuter en kvart."

Mjukisbyxorna på, pizzan klar om "ungefär femton minuter en kvart", nu äntligen är det heeelg!

Tjockisfredag, verkligen. Åt lite fil i skolan, sen hade vi håla, så jag stack hem till mormor och åt mackor och kakor. Sen åt jag en frukt när jag kom hem, sen kebebpizza! Med sjukt mycket kebab på. Jag smällde i mig en halv... jäklar vad jag blev mätt. Men jag är ändå sugen på en liten söt godisbit...

Skolan förövrigt, helt okej dag. Lagom nöjd. Vädret var ju heelt sjukt, såhär varmt har det inte varit sedan i början av augusti ju! Gick utan jacka, och svettades(dock gick jag sjukt snabbt!)!
Kom precis i tid till digitalt skapande efter jag hade varit hos mormor o morfar. Blev klar med min uppgist och kämnade in den, najs! Jag tyckte att den blev sjukt bra! Iaf för någon som aldrig har ens sett photoshop innan!
Det var ingen lista idag på de som kommit med i skolrevyn, som jag misstänkte. Oh jag vill så gärna komma med!

Imed att datumet är så gott som spikat för min fest, så har jag ju sagt till mina närmaste vänner att skriva upp datumet, och responsen jag fick var bra! Så jag hoppashoppas verkligen att folk kommer!

Ikväll ska jag bara chillllla! Ta en dusch sen krypa ner i sägen och sätta på en bra film!
Imorron... hm.. shoppa lite kasnke. Annars inget. Läsa lite fysik, prov i det nästa vecka ju..
Söndag, hem till mormor o morfar för att fira mormor som fyller 79 år!
Helt sjukt att mormor är 79 och morfar 92! Märker på han att han börjar känna av åldern lite, han har lite problem att gå och så. Han sa det med. Kan inte vara lätt att bli gammal.

Nu ska jag göra lite situps o så, sen dusha! Byeeee.

Dagens låt: The Static Age - Green Day


HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
Glöm inte att rösta!

http://ema.mtv.se/rosta

Green day, på Best world stage Performance! Jag vet inte hur många gånger jag har röstat redan hehe...
Puss.
2010-09-24 @ 19:20:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0