äta,äter,åt,ätit

heeeeej bloggen.
Vilken åksa inatt va? Hela huset skakade. Sen vakande jag ganska tidigt o kunde inte somna om. Låg o tänkte.. sen åt jag frukost och sen gick jag och la mig i sängen igen, fast med musik i öronen. Mmmmmusik! ♥
För att jag fortfarande känner mig tjock efter pizzan igår tog jag bara en äntligen macka o en banan till lunch.

Sen gick jag iväg till affären för att shoppa.. igen.. Köpte ett långt vitt linne från hm, en grå halsduk från vero moda och en kalender! Var också såååååååååhär nära på att köpa ett var nya skor också, de kostade 300. Kanske nästa gång ajga är i affären. Men just då ville jag bara därifrån. det var så sjuuuukt mycket folk där! Någon modehelg.? Hittade ingen liten svart väska som jag letat efter sååå länge.

Nu sitter jag här, ganska obvious kanske?
Har blivit inbjuden till en fest via facebook, wiiie tänker jag. Sen ser jag att det är dagen innan min födesedag.... dessutom var det inte så jätteroligt folk som är inbjudna, OCH de är 3 som hålle ri den, men ändå tar de 40kr i inträde! Det är samma lokal som jag ska ha till min fest, men jag ska nog inte ta inträde(om det inte krisar med pengarna, då blir det max 20kr.) Jaja få se, det är ju ett tag kvar.
Snart ska jag nog börja laga mat. Baconinlindad kyckling med potatiskrocketter och sås. GOTT.
Sen blir det nog godis och film. Igår kollade jag på På spaning med Bridget Jones. Gillar den.


Dagens låt: You found me - Kelly Clakson
Kan någon hitta mig?
2010-09-25 @ 16:53:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0