tysta toner

Jag känner mig bortglömd.
Tror inte att detfinns en ända person i världen som tänker på mig just nu. Ingen skulle märka om jag gick upp i rök, jo min familj o släkten o det kanske. Men ingen i skolan.. ingen. Nästan säker på det. Jag är osynlig för dem.
Det känns förjävligt.
Men atm kan jag inte ändra på det, så jag ska försöka att inte tänka på det. Tänker inte sänka mig till en nivå och fjäska för att synas, nej. Jag tror att komma med i skolrevyn hade gjort lite, hoppas jag. Och min 18års fest, hoppas jag.
Mm men det är ett tag kvar... så nu ska jag tänka på något annat.

Är så sjukt orolig över handbollssituationen, vi är ju så få i laget. de funderar på att dra oss ur serien. Då kommer laget att läggas ner. Jag vill INTE det. Hade sett fram emot denna sesongen o trodde att det skulle bli skitbra. Men nej. Blir precis samma som i min förra klubb, alla slutade o laget lades ner. Det är så jävla tråkigt när sånt händer. Som tur va fanns ju denna klubben, nära där jag bor och de spelade för att det var kul, inte för att bli bäst. Så jag har spelat där sedan 2006. Och nu.. är det på väg att hända samma sak. Nejnejnejnej. Kan det inte hålla bara för denna sesongen iallafall. Snällasnälla. Vart ska jag ta vägen annars? Vill inte gå till något elitsatsande lag, dels för att jag inte håller deras nivi och dels för att det tar upp så mycket tid från skolan. Men jag är inte redo att sluta med handbollen än. Har spelat sen jag var 6 år... Jag behöver handbollen. Vill inte bara gå o träna på gym för att hålla formen, jag spelar handboll för jag älskar det. Det kommer kännas som jag blir dumpad av handbollen om jag tvingas sluta nu...
fanfanfan. LÄGG INTE NER MITT LAG, SNÄLLA!


Annars, har varit o handlat på maxi, tänkte ut o springa men jag pallar nog inte... Pallar inte läsa fysik heller. Ska iväg till mormor o fira henne sen. Ja, det var min söndag. Imorron börjar en ny vecka. O alla kommer ju snacka om hur kul det var på festerna i helgen.... som jag inte var bjudna till. Kul.
Oh, jag behöver en kram...

Dagens låt: Hide and Seek - Imogen Heep
2010-09-26 @ 12:03:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0