Happy!

Jag mår bra.
Jag är sjukt förkyld bara. Men jag mår så bra, psykist!
Jag känner att jag är fantastisk, och att jag har gjort så många framsteg dessa åren, från att vara den rädda tysta lilla flickan. Innan 2010 hade jag aldrig varit full, aldrig kysst en kille, aldrig ingenting.
Har kollat igenom maaaaassa bilder på facebook, och kommit fram till att jag faktsikt älskar mitt liv, mina vänner, min släkt och hela alltet. Visst kommer det jobbiga dagar och man stöter på motstånd lite då och då, it's normal, men man ska inte låta det förstöra.
Man måste ta tiden att uppskatta det man har och inte ta allt förgivet. Djupt. Men så sant.
Hade faktiskt inte tänkt göra det, bara fick ett sånt moment of happyness.
Är ledig och lycklig. Har inte varit ensam hemma på lääääääääänge, så det är såå skönt! Gjorde scones til frukost, gott!
Ska färga håret sen, själv hehe. Får se hur det går.... måste våga nya saker!
Sen ska jag ringa till lokalen jag vill hyra till min fest. Hoppas att den fortfarande finns till uthyrning, försökte ringa igår, men då hade jag visst fel nummer.. Så nu hittade jag ett nytt. Hoppas att det stämmer.
Sen äta frukt och kötbullemacka till lunch.
För ikväll blir det pizza med töserna. Puss på det! 

Dagens låt: It today was your last day - Nickelback

99 dagar kvar till min 18års dag! hehe

2010-09-03 @ 12:13:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0