tänk mindre

Väntar fortfarande på att dem från lokalen ska höra av sig.... men mamma sa att det är nog inte så många som jobbar på en söndag. Men jag är så j*vla orolig att jag inte får tag i någon lokal.... och att om jag skulle få tag i någon att ingen skulle komma... Jag kollade bussarna hem, de slutar gå vid halv 1..... hatar att bo i en håla!
Men jag ska inte tänka mer på det, för då kommer jag inte kunna somna.

Idag var det fint väder! Så jag åkte rollerblades med min hund! Vilket jag inte gjort på hela sommaren!! och jag kände för lite motion. Kollade på det som pappa filmade när vi var i korfu(I MISS IT!♥) och mina lår och rumpa är GIGANTISKA! Vet inte hur jag ska träna bort det.... kanske ska börja med att faktiskt TRÄNA lite oftare. Det bästa hade varit en crosstrainer, men det säger plånboken nej till. Springa oftare, och boka in fler gympass! Och  äta minder vitt bröd, fan att dte är så gott bara....

Sen kom mormor, morfar, farmor och farfar på lunch. När jag öppnade dörren med min nya frisyr och hårfärg och nya kläder... de blev helt paffa. De kände knappt igen mig! haha!

Imorron är det måndag, med sovmorgon, sen fysik(blä), sen digitalt skapande (wiiie!) sen ska jag på ett möte för att jag vill komma med i skolans revy. Kan ju försöka att komma med iallafall!

Jag har skrivit en lista på vad jag vill shoppa. Känner mig nästan lite beroende.. hehe. Nä så farligt är det inte. Men jag ska försöka komma iväg till affären så snart som möjligt igen!

Dagens låt: Fallen Leaves - Billy Talent

2010-09-05 @ 21:19:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0