kuligt

Igår bidde det inget inlägg nej. Skola, stannade kvar efter skolan för att söka till revyn. Säkte till 3 grupper, årsboken, rekvisita(till "spexet") och hår och smink. Hoppas jag kommer med i något, det hade varit så jääkla kul! Hoping for the best. Fyllde i blanketterna så bra jag kunde. Vissa frågor var ju helt sjuka, "Vad skulle gud säga till dig vid pärleporten?" Jag skrev " the party don't start til you walk in!" hehe
Sen när jag hade kommit hem lagade jag maut, sen gick jag ut och satt på marken med 2 kompisar och pratade. Sen skrev jag klart arbetet om piratpartiet, inledde presentationen med att sjunga lite sjörövar fabbe (pippi långstrump sången ni vet?) haha. Men jag är trött på att vara vanlig och tråkig och jag är trött på att bry mig om folks åsikter. Man blir så begränsad då.
Sen tränade jag handbolllllllll. Kulkul! Sen dusha och sova. Men jag kunde inte somna, först vad det för ajag var inte trött, sen när jag väl höll på att somna så börja en mygga surra runt mig. Men jag orkade inte gå och tända så jag bara lade täcker överhuvudet och somnade efter en stund.
När jag vaknade i morse hade jag massa myggbett på vänstra benet.. alla nästan på samma ställe..

Sen en vanlig alldaglig skoldag.. inget speciellt. Redovisningen om PP gick bra, jag och F, naild it!
Sen missa bussen med 1 min.... vänta på nästa buss, komma hem, vrålhungrig och kissinödig och tjurig. Sen äta mat(PIZZA! Dock rester, men det var gott, har inte ätit det på såååå länge!), köpa glass av glassbilden och sen sätta sig framför datorn. Glad igen. Lyssnar igenom min kalas! lista, jag är så taggad.

Dem från lokalen skulle ringa tillbaka så fort det kunde när de hade tagit reda på om man fick ha 18års fester i den lokalen. Har haft mobilen med mig heeeela tiden sen dess (det var i lördags). Men dem har inte ringt! Dålig stil! Så jag ska snart ringa upp. Och måtte ingen ha bokat upp det datumet jag tänkte ha! Då får jag spel!

Sen ska jag kolla på idol, älskar att kolla på uttagningarna! Nästa år ska jag söka! Var på uttagningarna i malmö iår, men jag had einte med mig ngt id, så jag fick inte... men B sjöng. Dock inte för riktiga juryn.

Imorron, onsdag, ska egentligen sluta ett. MEEEEN nu har lärarna återigen lagt in ngt obligatorisk på eftermiddan som vara till 4.... Blir så arg.
 
Dagens låt: Here I am - Bryan Adams
Soundtracket till Spirit. Den är så faaaaajn!
2010-09-07 @ 18:22:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0