awesome rubrik

Så. Nu ska jag bara träna, sen ducha, seeeeeeeen får jag sova! Jag är så trött. Skulle egentligen ha slutat 1, men så vare ju denhära föreläsningen, som började kl 1,  jag trodde att den skulle ha med design att göra. Men när vi kommer dit så börjar dem snacka om particklar i luften. Skojjigt... not. Föreläsningen skulle hålla på till 4, med en fikapaus vid 20 över 2. Då tog jag 2 kanelbullar, sen gick jag (och ALLA andra elever, Hahaa).
Kände efteråt att det var dumt att ta två... behövde inte alla de kalorierna... Menmen, inte ofta man får gratis kanelbullar. Var hemma 4. (Lite surt när man skulle ha varit hemma vid 2...)

Sen var det hem och laga mat. Korv och makaroner, orginellt. Så det blir här på vardagarna. Och jag har blivit lite förkyld igen, jag todde det var över, men så vaknade jag upp med hosta och halsont.

Men det är skänt med torsdag imorron, för då vet man att det är fredag dagen efter! Det är veckans längsta dag imorron, men I'm gonnna make it rock. Jag ska ha min fina nya tröja på mig(om den nu passar ihop med byxorna jag hade tänkt...)!! hihi Och jag har bestämt mig för att hålla humöret uppe hela dagen, vad som än händer. Det är dock okej att vara lite kinkig sista lektionen, för jag lär inte äta ordentligt till lunch och man är trött efter en så lång dag.

Lokalen hörde av sig idag, måste ha sett att jag 2 ggr ringt igår (ingen svarade då). Och hon hade fortfarande inget besked om man fick ha 18års fester där. Antingen får jag reda på det imorron eller efter helgen sa hon. en kompis till mig känner dem som har lokalen, så jag ska be henne ringa in o lägga ett gott ord för mig. Hihi.

Dagens låt: 505 - Artic Monkeys
2010-09-08 @ 18:51:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0