good

Hejsanhoppsan, veckans längsta dag avklarad!
Hade på mig de kläderna jag tänkte ut igår. Min fina tröja!! Fick flera komplimanger! Det gör mig såå glad!
Hade 4 timmars håla, eller egentligen var det meningen att vi skulle jobba själv, vilket vi gjorde i en halvtimme, sen åkte jag och några kompisar till Max och käkade hamburgare. En i min klass körde, fyfaaaan som han kör asså, kör säket 100 på en 50 väg. Helt galet!
Sen åkte vi hem till min mormor och morfar och fikade. Hehe. kan tillägga att det var bara pojkar som var med, 2 st. Vi satt och pratade med mormor o morfar. Får ALLTID höra av mina kopmisar som har varit hos mormor (minst 5 i min klass har varit där hemma) att jag har en snackig mormor. Haha. Och dom tyckte min morfar såg snäll ut. Han sa inte så mycket, men mer än vanligt. Jag är så imponerad av hur pigg han är för att vara 92 år.
Precis innan vi ska gå så kommenterar mormor min tröja, hon säger att den är fin. Sen säger en av mina kompisar, "ja du är riktigt snygg idag", då säger mormor "Är hon inte snygg varje dag?!" HAHAHAH MORMOR!!!! Pinsamt läge, haha(båda svarade ja btw ;), men dom hade väl inget val när mormor står framför dom haha.)
Sen åker vi tillbaka till skolan och avslutar dagen. Gör en pissedålig oförberedd redovisning i Webbdesignen... haha. Men det var sista lektionen, jag förlåter migsjälv.

När jag kom hem så kände jag bara mig så nööjd med migsjälv. jag tror att komplimangerna hade lite del i det. Men gud vilken härlig känsla. Nöjd.

Nu har jag precis ätit, korv med mos och en sandwich glass! Gott. Men jag känner att det har blivit liiite många kalorier på sistonde.... Men jag tränar ju faktiskt och om en halvtimme ska jag powerwalka med en kompis.

Imorron har jag bara en lektion! 13.15 till 14.30. Helt ok. Frågan är om det är lönt att åka in bara för det. Men lektionen är Digitalt skapande, så det är värt det!
Sen hoppas jag att få min fader att följa med mig till lokalen jag vill hyra för att träffa dem face to face, så dem kan se att jag inte är en galen och oansvarig människa.. så kanske jag får hyra lokalen! Håller tummarna!

Dagens låt: Beautiful day - U2
Nu var ju vädret inte så bra, men en stor kram på dagen!

2010-09-09 @ 19:14:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0