aj eyes

Torsdag.

Jag har äntligen fått min studentmössa o min marinblå studenthoodtröja!!! WOHOO! Så najs att nästan alla 3or gick med sina mössor i det fina vädret, o man blev så peppppp! 40 dagar kvar nu bara!!!

Dock var det jobbigt att dra runt på allt hela dagen i skolan...

Kom hem 5, åt, sen satte jag mig vid datan för att skriva hemtentan som ska va klar idag. Jag har suttit vid datan sedan dess... nu håller ögonen på att sprängas känns det som... Men JAG ÄR KLAR!! Hallelujaaaaaa!
Pappa ska bara kolla igenom det!

Åh, men vilken lättnad. Äntligen klar! 3 redovisningar och 1 tenta på 3 dagar! Puuuh!

Nu ska jag bara plugga en massa fysik inför slutprovet.

Jag har inte hunnit duscha idag... så får göra det imorronbitti ist. Har lång sovmorgon så jag hinner det! Yeah.

Nu känner jag bara att jag måste ut o få lite luft. Ska ut o gå med en kopmis. Om jag får tag i henne dvs.... annars går jag själv. O sen ska jag sova. Är deadtired, speciellt i huvudet...

Orkar inte skriva mer nu. Nu ska jag ut!

Dagens låt: Last of the American girls - Green day 
2011-04-28 @ 21:33:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0