I love lov!

Puuuuuuuuh. ÄNTLIGEN LOV!!!!

Jag har sovit JÄTTEDÅLIGT inatt, vaknat hastigt flera gånger och trott att jag skulle försova mig till intervjun och repeterat frågorna i mitt huvud. Not good. Så min morgon var inte bra, alls. Men jag beger mig i min tjocka vinterjacka, för jag trodde att det skulle vara kallt, till Maxi. Det var varmt, men jag hade inte tid att gå hem o byta jacka. Kommer dit i tid! Kkommer in på intervjun så är han som min familj känner också med där och personalansvarig. Jag blev lite paff av att dem var två st. Fick börja med att berätta lite om mig själv och sen svara på deras frågor. Det gick hyffsat. Trött och inte så snabbtänkt.. Men jag gjorde mitt bästa. Dem ska höra av sig. Håller tummarna. 

Hann precis med en buss, så jag kom bara 5 min försent till lektionen. Då fick jag tillbaka mitt prov. Sen var det mat, flingor. Sen matten, fick tilbaka matteprovet som jag var sååå orolig över. trodde att jag skulle få IG. Men jaghade nästan VG, vilket gjorde mig glad, för jag trodde att det hade gått så mycket sämre.
Sen digitaltskapande, då gör jag klar min meny, sen är det lov!! Kalas!

När jag kom hem har jag bara glott på TV, sen åkt iväg till affären o handlat present till mamma o sen köpt mat. Hämtmat, det är ju fredag. Åt grillbiff och klyftpotatis med bearnesås. Nu ska jag alldeles strax iväg till en kompis och kolla på TV och dricka vin och prata en massa! Mycket trevligt.

Imorron fyller min mor år! trevligt det med.  

Nu ska jag draaaa, tjingeling.

Dagens låt: The Static Age - Green day
2011-04-15 @ 19:54:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0