sjukt med gnäll

Hej.

Mår ikke bra. Fick gå hem från skolan tidigt, sedan dess har jag bara ledag i sängen. Höll på att somna men JUST då kommer min syster hem, o sen går det inte att sova längre..

Har feber, en pain in the ass snuva, ont i huvudet och ingen ork what so ever.. Bara sitter o glor eller äter.. Orh, jag hatar at va sjuk. Jag får inte lov att va sjuk nu. Imorron är det PA redovisning och på torsdag är det NP uppsatsen i svenska.. Så jag måste till skolan ialla fall.

Tack o lov att det snart är lov!

Bara trött på det mesta atm. Mest på mig själv. Im a nobody. Känns det som. Känner mig transperant och suddig. Menmen, nothing I can do, och så känner jag mig fet. Jag sntränger mig så gott jag kan med dieten, och hålla mig borta från socker o så. Men ändå ser jag ingen skillnad. O det suger att jag inte kan träna nu när jag är sjuk.. Vill träna!
Hade ett sånt fruktamsvärt sug efter oboy innan idag. Kall, god oboy. MMmmm. Men jag stod emot.

Jag är varm, trött, ont i huvudet, täppt i näsan... ööööööööh. Pallar inte. Haringet att göra, orkar inte göra något. Jag vill äta. haha. Har bara ätit flingor o fil x2, ett äpple o ett kex idag. Tror maten snart är klar, hoppas jag.

Så jag bara sitter här o fördriver tiden med att klaga lite. Om jag inte hade varit så varm redan hade jag gått ut o suttit o solen med ett glas kall juice eller ngt..

 

Jag vill bli frisk. Bläh. oNu pallar jag inte skriva mer, o jag pallar inte att va inne på fb o kolla på alla kul fester folk har varit på i helgen... Jag blir inte bjuden på fester. Har inte blivit det på länge o jag har ingen planerad.. det är lite tråkigt... Somsagt, Im a nobody.

 

Trött. Vill ha maaaaaat.

 

Dagens låt: Fix you - Coldplay

Kan inte någon fixa miiiiiiiiiig?

2011-04-11 @ 16:15:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0