sunny sunday

Hejhopp!

Sol!!!!! IGEN! Vad har hänt med sverige. Jag gillar det! Det ska visst vara fint till onsdag, då ska det regna..

Igår var en trevlig myspys påsk. Äggen blev fina och färggranna, mycket prat om min student, jag gillart. Och mormor råkade avslöja att jag ska åka hem från studenten i min kusins flickväns bil... Inte för jag vet hur henens bil ser ut. Men jag hoppas att den e fin!
Jag tyckte jag åt helt okej. Mormor hade ju köpt massa godis och chokladkaniner. Jag kunde verkligen inte äta upp hela den chokladkaninen, den var god.. men det gick inte. Hur ska jag kunna bli nyttig o smal om jag smäller i mig allt det... Så jag åt huvudet, sen fick papap resten. Och jag tog bara EN liten bit kladdkaka till efterätt. Det tyckte jag var duktigt, ville sooo bad ha en liten kladdig bit till, men ikke!

På väg till mormor så växlade jag till tirkiska pengar, så nu är det gjort. O nu vet jag att dte är nääääära. hehe. Åh det ska bli så kul! Imorron ska jag träffa de andra tjejerna som också ska med, så ska vi snacka om resan. Och handla lite stuff att ha med, bl.a. nudlar med biffkrydda!

Inatt då drömde jag att jag inte fick jobbet på maxi.. och att det regnade på balen.. o massa andra konstiga saker. Hoppas att det inte blir så.
Idag har jag solat, mina soleksem mår inte bra... haha. Dem kliar som attan. Men jag har fått lite mer färg. Brabra. Förhoppningsvis så slipper jag va spökvit på min student o bal dårå. Kankse är lika röd som kläningen istället, haha.

Vid matbordet så kom vi in på att  prata om min brors dör... eller det var min lillasyster som började fråga en massa. Hon var ju inte född då, så hon förstår inte. Uh, jag gillar inte att snacka om det.. så jag sa inte mkt. Den händelsen har påverkat mig, mamma o pappa väldigt mycket. Och jag tror att det är därför vår relation är lite konstig, eller vad man ska säga. Jag kan inte säga ifrån tillexempel, jag får dåligt samvete osv.

Menmen.

Snart ska vi iväg till farmor och farfar, ska äta middag där. Äta med måtta. Brukar vara så att man får ont i magen efter man har varit på middag hos dem, förätt, huvudrätt, efterrätt, kaffe o kaka och sen godis..... Det tar aldrig slut. Men jag har kontroll över mitt ätande, hyffsad, så det ska nog gå bra. Jag har mer kontroll nu än innan, och det är skööönt.

Sitter o lyssnar på min sommarlista på spotify,  utnyttjar spotify free så mycket jag kannu innan den dumma nya reglen ska införas. Fan vad jag är arg över det asså. Spotify förlorar sitt syfte.... bara för att någon ska tjäna mer pengar på alla som köper premium. Tänke rinte betala 100 kr i månaden för att få lyssna på en låt me rän 5 ggr. Det ska jag fan inte behöva.. Får bli youtube istället. Och ipoden.

Nu ska jag iväg, ciaaaao.

Dagens låt: Sommartider - Gyllene tider
2011-04-24 @ 14:16:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0