tuesday

Tisdag!

Slutade 12 idag, det var nice. Allt jag har gjort i skolan är gjort klart moment 4 i webbdesign, för detta var sista lektionen innan lovet. Och sen har jag och F suttit vid 2 datorer o redovisat vårt PA för tvåorna. Det kom typ 4 st som frågade vad vi hade gjort... på 2 h. Sjukt lönt... Fast det var chill. Sen slutade jag! För vi fick i uppgift att läsa engelskaboken hemma ist, onödigt att sitta på lektionen o läsa, jag läser bättre hemma.

Vädret är kasst, det regnar. Men naturen behöver regn, så det är ju bra. Kom hem vid 1. What to do... Inget plugg att göra.. inget. Så jag sätter mig framför tvn, sen datorn.. Finns inte mycket mer man kan göra. Jovisst läsa boken, jag ska göra det också..  Men man bara sitter o degar, och äter. Min syster lagade paj. Det var gott, men ååh vad jag känner mig tjock!
Asså detta blir värre o värre för varje dag. Jag känner mig som ett vandrande fläskberg. Gillar det inte alls. Och jag vet inte vad jag ska göra för att gå ner i vikt.. Jag försöker äta nyttigare och mindre, och träna(men nu är jag sjuk..). Men jag märker INGA resultat. Det är frustrerande. K'nns som allt jag äter är onyttigt. Och jag tycker inte att jag äter så mycket... Lagom. I skolan klagar alla på hur lite jag äter.. Så vafan. Varför dallrar det när jag går?
Jag vill få typ maginfluensa i några dagar, så tappar man apiten och går ner ngt kilo. Det hade varit en bra start. Fastän det är räligt med maginfluensa och kräk o så, blää.

Men what to do. Jag blir ju inte direkt smalare av att sitta o klaga... Jag vill ha en personlig tränare o en dietist. Det skulle jag behöva! En som säger vad som är nyttigt och vilken diet som passar MIG och min vardag. Dem jag har läst på internet är inte mycket till hjälp.

Hade varit mycket enklare att gå ner också om man bodde själv. Här har man en hel familj som man måste anpassa sig till.

Suck...

Ska inte göra så mkt mer idag. Läsa bok o kolla Desperate houswives. Sen sussa.

Imorron äre onsdag. En vanlig onsdag. Rätt chill.. tråkig. Torsdag. Np hela dagen, sen sluta kl 2 ist för 4, vilket är bra! Och sen är det äntligen fredag, med jobbintervju!! Och sen bara glad för att det är fredasg o lov!

8 veckor till studenten idag! WAKA WAKA!! Åh, längtar! Jättemycket...

Dagens låt: Billie Jean - Michael Jackson
2011-04-12 @ 17:56:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0