WAKA JAAAAAA

ONSDAG!

ETT JÄTTE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAG HAR HITTAT STUDENTKLÄNNING!!!

Men vi tar dagen i ordning.

Vaknar, utvilad, men jag vaknar o tror att det är torsdag och är stressad över provet vi ska skriva. Men sen lugnar jag ner mig när jag inser att det bara är onsdag. Dagen har vatt chill. Svenska, samhäll och fysik. Fysiken var segare än segast, men jag är stolt över migsjälv över att jag stannade kvar och uthärdade lektionen medans många andra sa PALLA o sen stack dem..

Kom hem, kollade på TV, lagade mat. Skrev klart mitt PM till NPtalet. Jag kommer att vara i den första gruppen som håller tal. vilket är bra. För 2 andra grupper kommer att redovisa när jag är i turkiet, vilket betyder att jag inte missar något på svenskan! Kanon! Och det är skönt att ha det inlämnat, så är det klart. Hoppas bara att det blir godkänt.

Sen snackade jag länge i telefon med B. Jag tycker så synd om henne, för det är en kille som verkligen gör ALLT för att förstöra för henne, och han lyckas med det.. Och hon går och mår så dåligt över det. Fattar inte hur man tänker, han är så otroligt falsk, respektlös och manipulativ. Hoppas att han skaffar sig en annan hobby och lämnar henne ifred.

Sen stack jag och min fader iväg till affären för att köpa present till mamma som fyller år på lördag. Sen skulle jag bara in i en affär för att visa en fin klänning, o den var så fiiiiin. Så jag sa till pappa jag jag bara skulle prova den först. Tog både en i stl 36 och en 38, för jag antog at jag inte kommer i en 36a länger.. MEN, det gjorde jag!! DEN SATT PERFEKT!!! ÅÅÅÅH. Jag blev såå glad!! Så jag var tvungen att köpa den. Eller rätttare sagt, pappa fick köpa den! Men dem har lovat att dem skulle betala min studentklänning! Så de e nice! HÄRKOMMER BIILD!!

Från MQ!

Och såhär såg den ut på mig. Ska ikke ha den svarta bhn på studenten dock..


Ni får tycka vad ni vill. Jag är nöjd!
Lånade pappas gamla studentmössa, och sprang runt med den och klänningen och sjööööng!!! ÅÅH! PEPP! 55 fucking dagar kvaaaaaaaaaar!!!! Ih, åh. Det blir verkligt nu. Längtar. Baah.

Sen köpte vi lite snacks som jag ska ha till det 6h långa provet imr! Kinder maxi, hihi goottgott.

Känns bra det här. Det mesta! Klar med webbdesignen, PMet, klänning fixad och del 1 av mammas present fixad. Provet imorron, har en bra känsla faktiskt. Hoppas att det går bra!
Sen intervjun på fredag. Pirripirrigt i magen! Men jag är pepp!

Nu ska jag läsa engelskaboken! Sen sussa så jag är utvilad till provet. Och hoppas at det inte är stopp på motervägen imorronbitti, som det var sist jag ahde prov tidigt på morgonen...

Dagens låt: Waka waka - Shakira

2011-04-13 @ 20:48:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0