EN dag

Tjenna.

Torsdagen done! Det gick rätt snabbt, kom till skolan i tid, skrev uppsays i några 4h, sen var jag klar, så jag åt o sen gick jag hem.
Provet var såååå segt. Läsa o skriva... och skriva och skriva. Det är svårt att få det till en bra text när man ska resonera och disskutera utifrån häftet också. Så min text blev nog aningen osammanhängande och jag tror  inte att det räcker till ett mvg. Hoppas på det bästa iallafall. Efter lovet ska jag hålla mitt tal.
Men dte är skönt att ha det avkalat. Åt 2 kinder maxi, smarrigt.

På väg hem så märker jag att jag har inga nycklar.... Kalas.... utelåst. Imed att ingen jag känner är hemma vid denna tiden, halv två. Så jag gick till min systers skola, som är min gamla gamla skola..gick där för 6 år sedan, letade upp hennes klassrum och gick in dit och fick låna hennes husnyckel. Haha. Hela hennes klass kollade på mig o någon frågade " vem e duuuuu?" Lite kul ändå. Sen kom jag hem!

Hamnar bara framför datorn eller Tvn hela tiden, och jag var så trött på att glo in i en skärm, så jag tog och gick en runda. I högt tempo för att bränna lite calories..
Har ikke gjort så mycket annars. Är så fruktansvärt täppt i näsan och jag har lock för öronen. Och det har jag haft i flera dagar nu. Lite jobbigt, för jag hör så dåligt då. Men nästäppa brukar väl vara den sista etappen på förkylningen, så jag hoppas att jag blir frisk snart!

EN dag kvar, sen är det lov. Och imorron ska jag på intervjuuuun! Spännande. Jag klarar inte av att förberede mig för den mer, det gör mig bara mer nervös. Jag ska bara gå dit med en positiv inställning och svara på frågorna så bra jag kan. Sen iväg till skolan, då jag har 3 lektionen(missar antagligen den första pga intervjun) och sen är det LOOOV! NICE! Behöver detta lovet!

Det går rykten om att vi ska få våra studentgrejer veckan efter lovet. Hoppas verkligen att det stämmer, jag beställde min mössa i oktober och jag vill ha min mössa NUUUUUUUUUU.

Nu ska jag ta en dusch, sen läsa bok och sen sova, så jag är ordentligt utvilad till intervjun imorron! Hoppas at det går braau.

Dagens låt: Going to Pasalacqua - Green day

Btw så håller dem på att göra en film av American Idot albumet. Är rädd för att det ska bli en flopp... Men jag hoppas på det bästa och jag kommer definitivt att se den om den komme rut på bio!

2011-04-14 @ 20:31:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0