det värsta

Söndag. Och jag sover inte!! How bout thaat?!

Kan berätta lite snabbt om igår, inget intressant, men whatevaaaah. Vaknade, sjöng för mamma som fyllde år, åt frukost, åkte iväg till affärer, åt rester till lunch, åkte iväg o kollade på min syster som spelade 2 handbollsmatcher, dem vann båda med 1 mål, spännande matcher. Sen åkte vi hem, bytte kläder, åkte iväg till restaurangen och åt god italiensk mat och italiensk glass. När vi ätot klart så åkte vi till mina små kusiner för att lämna blommor som dem har köpt av min syster(söljer för att samla ihop till klassresa), sen gick vi in till morfar och lämnade blommorna där. Mormor va rinte hemma. Så vi stannade o pratade lite med morfar, han sa att han kände sig gammal, och det förstår jag han ska fylla 94 år. Men det måste vara hemskt att märka att ens kropp inte gör som man vill längre, att inte minnas så mycket och inte höra så mycket. Det är synd. Jag hoppas att han hänger kvar i några år till. Om han inte hade haft mormor så hade han nog inte blivit så gammal som han är nu.
Sen åkte vi hem och spelade Buzz musikquiz, jag utklassade resten av familjen på frågekanonen. Jag kan ju saker! Wow! Åt lite godis, sen somnade jag.

Det var en rätt kul dag. Jag gillar när det händer saker.

Söndag. Har inte hunnit göra så mycket. Varit o handlat på maxi, varit ute med hunden och lagat mat. Pasta med ärt och lax sås. Det är gott, o det känns nyttigt. Dock pillar jag bort ärtorna, men ändå.
O Nu sitter jag här, kollade upp ädret i turkiet , det är runt 15 grander med moln o regn... Som här. Fast här skiner solen. Jag hoppas verkligeninte att det är full och kallt väder när vi ska dit. Det är ju inte länge kvar.. Jag blir grymt besviken om vädret inte är bra. Dessutom kom jag på att vi inte har ngn reseförsäkring... vilket känns lite oroväckande.. Så jag är ganska nervös för resan faktiskt. Tänk så blir den inte alls som jag tänkt mig..

Jag har massor av skolarbete att göra, jag tror jag ska börja med att gå ut i solen o läsa i min engelskabok.. sen göra en powerpoint till projektet.

Jag är så fruktanvärt täppt i näsan.......och jag är trött på att va förkyld..  Orh.

Igår när vi var i affärer så köpte vi en studentpresent till mig, som jag ska få i förskott. En rosa resväska!! Hihi! Till turkiet, och andra resor som jag ska göra efter gymnasiet. Kulkul!!
Och så kommer mamma o pappa hem med ett stort paket som jag inte får se, det är mitt studentplaket!!! Spännandeeeee! JAg vill så gärna se det, men ändå inte. Jag vill bli överaskad på min studenten.. får försöka hålla mig..

Imorron ska jag lägga upp min balklänning, så jag mamma, mormor och min syster ska åka in till affären emd min klänning o mina balskor o lägga upp den så längden blir bra. Nu är den waaaaaaaaaaay to long. Hoppas att jag fortf kommer i den.. Annars blir jag sur coh ledsen. Jag sa till mamma o pappa att jag tycker att vi ska börja laga nyttigare mat o så. För just nu känner jag mig megafeeet. Jag kommer inte att gå ner 7 kg till min bal...

Nu ska jag ut. Hedåå.

Dagens låt:  Heaven - Bryan Adams
2011-04-17 @ 13:50:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0