cake

Tjeena.

Igår var det första april. Jag lyckades inte lura någon. Försökte lura några i klassen att vi hade haft inbrott i bilen på natten. Men jag började flina som ett fån, så det gick inte.
Fick preliminärt resultat på fysiken, mellen g och vg. Som vanligt på fysiken. Jag ska kämpa allt vad jag kan för att få ett vg på slutprovet.

Filen var slut i matsalen, jag blev så arg... Frågade mattanterna om det var ett skämt.. men det var det inte. Så jag fick ta mjölk till flingorna istället..

När jag kom hem så bokade jag biobiljetter till black swan, ska se den med 3 killkompisar i min klass på torsdag. Ska bli kul. Till kvällsmat lagade jag tacos.
Sen stack jag hem till B och en kille i min klass var också där. Vi bara satt o snackade o åt glass hela kvällen typ.


Idag har jag tränat cross o varit ute o gått med hunden o ätit o duschat. ja det var allt. Jag ska städa och plugga matte också. Sen måste jag hitta något att ha på mig ikväll, först är det släktkalas och sen ska jag ut.
Det ska bli en kul kväll ikväll, det har jag bestämt. Oh, jag älskar när vi har släkten här hemma, då är det alltidså god mat! Det är typ ända gången mamma o pappa anstränger sig ordentligt med maten, haha. Och så ska vi äta vitchoklad cheesecake! GOOOOOOTTTT!! Älskar det!

Finns inte mycket mer att säga... nu ska jag städa. Ha en nice night, det ska jag ha! Dansadansa. fast atm är jag rätt trött, men peppen kommer nog sen. haha.

Dagens låt: The Climb - Miley Cyrus
2011-04-02 @ 14:00:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0